رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی گفت: ساخت این مجموعه موجب تکریم مراجعین و جلب رضایت بیشتر مردم فهیم سلماس است.

ساختمان قضایی شماره ٢شهرستان سلماس افتتاح شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ توکل حیدری رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی با بیان اینکه ساختمان و تجهیزات به منزله ابزاری است تا بتوانیم در محیطی آرام و در شان مردم عزیزمان بهترین خدمات را به آنان ارائه کنیم اظهار داشت: ایجاد و توسعه این ابزار در خدمت رسانی موثر است.

وی در ادامه از همه قضات خواست تا وقت محدود خدمت به مردم را غنیمت شمرده و به بهترین نحو از این زمان برای برقراری عدالت در جامعه بهره ببرند.

وی جایگاه قضاوت را جایگاهی رفیع و متعلق به نبی اکرم (ص) و امامان معصوم توصیف کرد و بیان داشت: در این جایگاه مقدس بعد از یاد خدا حرمت بندگان خدا را باید به عنوان امری ضروری محترم شمرد.

امام جمعه سلماس نیز در این مراسم برقراری عدالت را از شیرین‌ترین امور جامعه دانست و با توصیه به صبر و شکیبایی در قضاوت افزود: صبر و شکیبایی را در اجرای عدالت سرلوحه کار خود قرار دهید و با تامل و خویشتن داری از اجری نیکو در کار خود بهره‌مند شوید.

حجت الاسلام موسوی به قضات توصیه کرد تا به اقشار ضعیف جامعه و آنان که زبان گویا و صدای رسا برای بیان خواسته خود ندارند توجه بیشتری نشان دهند و افزود: به این افراد برای صحبت فرصت داده و به آنان خوب گوش فرا دهید، اما در قضاوت بین فقیر و غنی فرقی قائل نشده و در جای خود به حق حکم صادر کنید.

رییس دادگستری سلماس نیز در این مراسم گفت: ساختمان جدید قضایی شهرستان سلماس در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع در زیربنایی به وسعت ٢١٠٠متر مربع در سه طبقه ساخته شده است. برای ساخت این بنا که عملیات اجرایی آن از تیر ۹۴ آغاز شد حدود ٧٠ میلیارد ریال هزینه شده است.

الهوردیان گفت: در سه ماهه اول سال جاری ۳ هزار و ۴۱۶ پرونده به شعبه‌های حل اختلاف این شهرستان وارد و ۲ هزار و ۷۷۳ فقره از آن‌ها پس از رسیدگی مختومه شد.

 

انتهای پیام/ی

 

افتتاح ساختمان قضایی شماره ٢شهرستان سلماس

برچسب ها: دادگستری ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.