سارقان داخل خودرو با ۳۰ فقره سرقت در مازندران دستگیر شدند.

سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی جانشین فرمانده انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در شهرستان فریدونکنار، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از مالباختگان و بررسی صحنه‌ های سرقت، ماموران پلیس آگاهی موفق شدند، رد سارقان را که یک مرد جوان و دو زن بودند، شناسایی کنند.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: کارشناسان پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات دریافتند، سارق جوان به همراه این دو زن با یک دستگاه خودروی سواری پراید نقره‌ای رنگ در ساعات خلوت شب پس از شناسائی طعمه، اقدام به سرقت می‌کنند.

سرهنگ مفخمی افزود: با شناسایی متهمان و هماهنگی قضائی ماموران در عملیاتی ضربتی و اقدامی غافلگیرانه متهمان به سرقت را حین تردد در سطح شهر متوقف و دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: متهمان در تحقیقات وبازجویی‌های فنی پلیس به ۳۰ فقره سرقت داخل خودرو اقرار کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ مفخمی با هشدار به رانندگان وسایل نقلیه از آنان خواست: همواره خودروی خود را به تجهیزات و سیستم‌ های حفاظتی و ایمن مجهز کنند و از پارک خودرو در هنگام شب در مناطق تاریک و خلوت جدا خودداری کنند.

انتهای پیام/ م

کشف ۳۰ فقره سرقت در مازندران

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار