رئیس کمیته بازاریابی سازمان لیگ فوتبال ایران از بدهکار بودن باشگاه های استقلال و پرسپولیس به سازمان لیگ خبر داد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از نصب تابلوهای تبلیغاتی در ورزشگاه های فوتبال، دور جدید حضور شرکت های تبلیغاتی  محیطی و اعتراض باشگاه ها به سازمان لیگ فوتبال ایران آغاز شد و حالا باشگاه های طلبکار در صدد هستند تا پول های خود را به دلیل حضور  تبلیغاتی  محیطی از سازمان لیگ دریافت کنند.

در حالیکه در ماه های گذشته، مدیران استقلال و پرسپولیس به دلیل دریافت نکردن حق شان از سازمان لیگ به شدت به مدیران این  سازمان معترض و خواستار دریافت حق قانونی شان بودند اما صادق درودگر، رئیس کمیته بازاریابی سازمان لیگ فوتبال ایران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد که باشگاه های استقلال و پرسپولیس به سازمان لیگ بدهکار هستند.

او افزود: در هر مرحله که پول ها از شرکت های تبلیغات محیطی وصول می شود به باشگاه ها می دهیم و قرار است تا پایان فصل که 5-6 مرحله است، این کار انجام شود. تلاش می کنیم تا صعود و سقوط تیم ها به لیگ های دیگر مربوط به مسائل مالی نباشد و فوتبالی صورت بگیرد.

درودگر ادامه داد: در این ماه ( مهر ) دومین قسط پول باشگاه ها از تبلیغات محیطی پرداخت می شود. استقلال و پرسپولیس به سازمان لیگ بدهکار هستند و تمامی اجاره های ورزشگاه آزادی را سازمان لیگ می دهد. خزایی، خزانه دار سازمان لیگ در جریان تمامی هزینه ها و مخارج است و برای فدراسیون فوتبال و وزیر ورزش و جوانان گزارش کردیم اما 2 باشگاه بزرگ پایتخت هم درآمد زایی خوبی دارند و در صدد هستیم تا از تبلیغات محیطی هم به این باشگاه ها پول دهیم، زیرا تمامی باشگاه ها برای ما عزیز هستند.

بر همین اساس به نظر می رسد، 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس به سازمان لیگ بدهکار هستند اما این سازمان در صدد است تا جزئی از درآمدهایش از تبلیغات محیطی را به سرخابی های پایتخت دهد.


بیشتر بخوانید:

شهرآورد‌های مهرماه به سود کدام تیم پایتخت است؟

گشت نامحسوس در سکوهای آزادی/ محرومیت در انتظار تماشاگران خاطی/ خوب‌ها پاداش می‌گیرند

شفر:خوشحالم عضو خانواده استقلال هستم/ دربی بازی فوق العاده‌ای است

برانکو: پرسپولیس برای برد بازی می‌کند/ فرق نمی‌کند که حریف ما استقلال باشد یا السد


انتهای پیام/

اظهارات رئیس کمیته بازاریابی سازمان لیگ فوتبال ایران درباره بدهی 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار