مدیرکل امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: استفاده از ظرفیت نمایندگان باعث ارتقای برنامه های فرهنگی در کشور می شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان  ازگرگان؛ حجت السلام حسینی مدیرکل امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سومین نشست منطقه ای رابطان امور مجلس وزارت ارشاد شمال شرق کشور با حضور نمایندگان 7 استان در گرگان برگزار شد گفت: ما برای ارتقای کیفی و کمی برنامه های فرهنگی در کشور نیازمند کمک نمایندگان مجلس هستیم.

وی ادامه داد: بودجه های فرهنگی در کشور بسیارناچیز است .

حجت السلام حسینی افزود: اگر بتوانیم با این جلسات تعامل بهتری با نمایندگان برقرار کنیم و آنها را در جریان برنامه های فرهنگی ، هنری ملی ، استانی و شهرستانی قرار دهیم قطعا می توانیم از ظرفیت آنها در بحث حمایت معنوی و فکری و هم حمایت مالی و پشتیبانی از برنامه های فرهنگی در کشور استفاده کنیم.

عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان هم در این نشست گفت: امیدواریم نتیجه فرآیند این جلسات تعامل بیشتر با نمایندگان و وزارت ارشاد اسلامی کشور باشد.

وی ادامه داد: در استان گلستان در پی این هستیم که ارتباط و جلساتی با مجمع نمایندگان در رابطه با پروژه های فرهنگی و عمرانی استانی داشته باشیم.

انتهای پیام/م
 

استفاده از ظرفیت نمایندگان باعث ارتقای برنامه های فرهنگی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.