نیروی انتظامی و دستگاه قضائی بازوان پرتوان نظام برای مقابله با مجرمان هستند

فرمانده انتظامي شهرستان اسلام آبادغرب گفت: نیروی انتظامی و دستگاه قضائی بازوان پرتوان نظام برای مقابله با مجرمان هستند.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه سلیم سلیمی فرمانده انتظامي شهرستان اسلام آبادغرب در دیدار با دادستان شهرستان اسلام آبادغرب گفت : امروز ادارات و نهادهاي زیادی هستند که نقش بسيار اساسي در جلب رضايت عمومي دارند.

وی تصریح کرد: هرچه تعامل و همگرايي نهادهاي خدماتي با نیروی انتظامی بيشتر باشد در نتيجه عملكرد مطلوبتر و بهتري را شاهد خواهيم بود كه عملكرد موثر باعث برقراري امنيت اجتماعي و رواني در بين شهروندان مي شود.

سرهنگ سلیمی در پايان خاطرنشان كرد: امنیت مطلوب جامعه در بستر رویکرد اجتماعی پلیس تامین می شود و اگر در جامعه ای خلاء امنیتی وجود داشته باشد، در آن جامعه هیچ رشد و تلاشی صورت نخواهد گرفت.

سید سجاد ملایری دادستان شهرستان اسلام آبادغرب نیز در این دیدار گفت: نیروی انتظامی و دستگاه قضایی مکمل یکدیگر برای برقراری امنیت هستند و هر قدر این تعامل بیشتر باشد شاهد امنیت پایدارتری خواهیم بود.

وی تصریح کرد: هر چقدر تعامل بین دستگاه قضایی و نیروی انتظامی بیشتر باشد هنجار شکنان در جامعه به خود اجازه عرض اندام نمی دهند و مردم در امنیت و آرامش زندگی می کنند.

ملایری در پایان از تلاشهای فرمانده انتظامی شهرستان و کارکنان انتظامی اسلام آبادغرب خصوا در ایام عزاداری ماه محرم قدردانی کرد و گفت: در سایه این تلاش ها شاهد ایجاد امنیتی مطلوب در سطح شهرستان بوده و هستیم.

 

 

انتهای پیام/د

نیروی انتظامی و دستگاه قضایی مکمل یکدیگر برای برقراری امنیت هستند

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، دیدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.