فعال سرشناس سعودی در پیامی توییتری افشا کرد افسران جنگی عربستان از ترس یا احساس گناه ­به سبب جنگ یمن در حال استعفا هستند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مجتهد، فعال سرشناس سعودی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: بیش از ۶۰ افسر عربستان از سرهنگ گرفته تا سرلشکر در حال استعفا هستند، برخی از آنان به سبب حوادث جنگ یمن احساس گناه می‌کنند و برخی دیگر نیز پس از بیانیه‌های سازمان ملل متحد درباره جنگ یمن از بیم قرار گرفتن نام خود در لیست افراد تحت پیگرد در نهاد‌های بین المللی به سبب ارتکاب جنایات جنگی، استعفا می‌کنند. این در حالی است که بیشتر این استعفا‌ها پذیرفته نشده است و محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان آن را جرم می‌داند.  

این فعال سرشناس سعودی همچنین با انتشار تصویری از نشست گروه موسوم به "اتحاد علیه ایران هسته‌ای" در صفحه خود در توییتر نوشت: دیروز عادل الجبیر، وزیر امور خارجه عربستان و یوسی کوهن، رئیس موساد (سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی) در حاشیه کنفرانس «اتحاد علیه ایران هسته ای» در نیویورک نشستی برگزار کردند.

این دیدار‌های رسمی برای عادی سازی روابط (عربستان با رژیم صهیونیستی) در حال افزایش است. در روز‌های آینده عربستان خبر ننگین عادی سازی روابط خود با رژیم اشغالگر را اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام/

افشاگری جدید فعال سرشناس سعودی درباره جنگ یمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار