فرمانده سپاه همدان گفت: هرجا ما صادقانه وارد میدان عمل شدیم دشمنان از مکر خود نا امید شدند.

خدمت صادقانه دشمنان را نا امید می کندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردارمظاهرمجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان شامگاه امشب دربرنامه اردوی جهادی برپایی میز خدمت در مناطق حاشیه‌ای شهرهمدان که با حضور فرماندهان سپاه استان، مدیران و مسئولان ارشد دستگاه‌های اجرایی همدان برگزار شد، اظهار داشت:حدود یک ماه است که رزمایش بزرگ محمد رسول‌الله 2را در استان آغاز کرده‌ایم.

وی افزود: این رزمایش شامل سه محور آماده‌سازی گردان‌های بیت‌المقدس استان  در سطح شهرستان‌ها ، اعزام گروه‌های جهادی به حاشیه شهرها،اجرای برنامه پست ایثار در بسیج کارگری و غیره است.

وی خاطر نشان کرد: هنگامی ‌که ما طرح پست ایثار را در بسیج کارگری استان برگزار کردیم این اقدام با استقبال مدیران و جامعه کارگری قرار گرفت و همدلی و وفاق بیشتر بین کارگران، مدیران و بسیجیان را به همراه داشت.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان بابیان اینکه طرح حمایتی هر کاسب یک دانش‌آموز نیز با استقبال خوبی در کشور روبه‌رو شد گفت: در این طرح نیز صد هزار کاسب در کشور صد هزار دانش‌آموز را موردحمایت مادی خود قرار دادند .

وی با تأکید بر اینکه امروز این اردو نیز باهدف گرامیداشت یاد و خاطره دوران دفاع مقدس با حضور مدیران اجرایی استان برگزار می‌شود ابراز کرد: دشمن تلاش بسیاری کرد تا بین مردم و انقلاب فاصله ایجاد کند که برای دفع این توطئه لازم است ما مسئولان خدمت‌رسانی خود را به مردم بیشتر کنیم.

مجیدی با اعلام اینکه دشمن تابستان امسال را تابستان داغی تعریف کرده بود ابراز کرد: در طول این چهل سال خداوند ما را بسیار امتحان کرده است امتحاناتی که هر جا ما صادقانه و مخلصانه وارد میدان عمل شدیم توانستیم مکر دشمنان را به خودشان بازگردانیم.

وی با اشاره به سخنان دیشب رییس‌جمهور ایالات‌متحده امریکا که سبب تمسخر وی توسط دیگر کشورها شد گفت:مواضع دیشب رییس‌جمهور روحانی درباره فلسطین و آمریکا بسیار خوب بود چراکه توانست چهره واقعی امریکا را نشان دهد .

فرمانده سپاه همدان اظهار داشت: برگزاری برنامه اردوی جهادی میز خدمت در مناطق حاشیه‌ای شهر همدان سبب ایجاد دلگرمی و روحیه بیشتر در مردم شده و نقشه دشمنان برای نفوذ در نظام از بین می‌رود و ما می‌توانیم از این مسیر نیز عبور کنیم اسلامی را نقش بر آب می‌کند.

انتهای پیام/ج


 خدمت صادقانه دشمنان رانا امید می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار