مراسم عطر افشانی و غبار روبی مزار مطهر شهدای گمنام مرکز آموزش ۰۵ با حضور مسئولین و کارکنان مرکز برگزار شد.

غبارروبی مزارشهدا گمنام در پادگان05کرمانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بمناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس مراسم غبار روبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدای گمنام مرکز آموزش ۰۵ همراه با نثار گل و فاتحه با حضور مسئولین و کارکنان مرکز برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام دوست محمدی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مقام شامخ شهدا گفت: راهی که شهیدان در پیش گرفتند نتیجه یک مکتب اعتقادی است که این برگرفته از نهضت عاشورا است .

رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش ۰۵ افزود: اگر رشادت شهدا و فداکاری ایثارگران در حفظ امنیت و دفاع از جان و مال و ناموس نبوده امروز ما وضعیت بهتری نسبت به کشور‌های منطقه که اسیر جنگ‌های داخلی هستند نداشتیم.

حجت الاسلام دوست محمدی خاطر نشان کرد: شهدا در سخت‌ترین شرایط وفاداری خود را به کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت کردند و اینک ما ضمن اینکه بایدقدردان مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های شهدا و خانواده‌های معظم آن‌ها باشیم پرچم این انقلاب را باید به نسل‌های آینده بسپاریم.

در ادامه مسئولین و کارکنان مرکز ضمن حضور در مزار شهدای گمنام و ادای احترام و نثار گل و فاتحه با آرمان‌های شهدا تجدید پیمان کردند.

انتهای پیام/ح

غبار روبی مزار شهید گمنام درپادگان05کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار