حجت الاسلام و المسلمین محمود بیانی امام جمعه اسبق زابل شب گذشته در یکی از بیمارستان‌های مشهد مقدس به دلیل بیماری کلیوی و کهولت سن دار فانی را وداع کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت الاسلام و المسلمین محمود بیانی امام جمعه اسبق زابل ،این عالم گرانقدر دومین امام جمعه زابل بعد از انقلاب اسلامی بود که از سال ۱۳۶۱ تا ۱۳۸۳ در این سمت در راستای خدمت به مردم دارالولایه سیستان تلاش کرد.

امام جمعه زابل گفت: مرحوم حجت الاسلام و المسلمین محمود بیانی امام جمعه اسبق زابل فردی دلسوز برای مردم بود که همواره خود را خادم مردم می‌دانست.

حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر کیخا اظهار داشت: درگذشت عالم ربانی حجت الاسلام و المسلمین محمود بیانی را به مردم غیور سیستان و خانواده این بزرگوار تسلیت می‌گویم و امیدوارم با فرزند شهیدش محشور شود.

وی افزود: این عالم گرانقدر زحمات زیادی برای دارالولایه سیستان کشید همچنین به عنوان عالمی مجاهد در طول هشت سال دفاع مقدس به پشتیبانی از جبهه‌های حق علیه باطل پرداخت و حتی در این راه فرزندش را نثار نظام و انقلاب کرد.

امام جمعه زابل با بیان اینکه حجت الاسلام و المسلمین بیانی ۲۲ سال امام جمعه این شهر بود، تصریح کرد: در طول دورانی که مسئولیت حوزه علمیه المهدی (ع) زابل بر عهده وی بود شاگردان بسیاری را برای این نظام تربیت کرد.

وی ادامه داد: چه قبل از انقلاب اسلامی و چه بعد از آن این عالم گرانقدر در همه حال تلاش می‌کرد تا گوشه‌ای از کار را در دست گیرد و به کار تبلیغ دین مشغول بود.

حجت الاسلام کیخا افزود: به عنوان امام جمعه زابل نتیجه زحمات ائمه جمعه پیشین این شهرستان را تحویل گرفتم و امیدوارم راه این بزرگواران را به خوبی ادامه دهم.

انتهای پیام/پ

امام جمعه اسبق زابل دارفانی را وداع گفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار