روحانی در بدو ورود به تهران؛

بارزترین نکته در مجمع عمومی حقانیت ایران و زورگویی آمریکا بود/ آمریکا هیچ دستاوری از این مجمع نداشت و مورد تحقیر هم قرار گرفت+فیلم

رئیس‌ جمهور کشورمان پس از سفر سه روزه به نیویورک، وارد تهران شد.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان پس از سفر سه روزه به نیویورک که به منظور حضور در هفتاد و سومین مجمع عمومی سازمان ملل متحد انجام شد، ظهر امروز به تهران بازگشت.

رئیس جمهور در بخش‌هایی از صحبت‌هایش در فرودگاه مهرآباد گفت: مهم‌ترین مسئله بارز در مجمع عمومی سازمان ملل حقانیت ایران و زورگویی آمریکا بود، آنها به مقررات بین المللی بی اعتنا هستند.

وی ادامه داد: برخورد آمریکا با دیوان، شورای حقوق بشر و سایر معاهدات همگی جز بی اعتنایی آن‌ها به تعهدات بین المللی بوده است و می توان گفت که آمریکایی‌ها هیچ دستاوردی را از این نشست نداشتند، به طوری که همه سران به ترامپ خندیدند.

روحانی بابیان اینکه ما توانستیم مواضع خودمان را در سازمان ملل بیان کنیم، گفت: این مواضع مواضع رهبر و مردم و کل نظام بود.

رئیس جمهور ادامه داد: اجلاس ویژه‌ای که آمریکا می‌خواست علیه ایران تشکیل دهد به شکست انجامید و آنچه که هدف داشتند درست بر ضدشان تمام شد.جلسه شورای امنیت به حمایت قاطع برجام تبدیل شد و ترامپ تنها ماند.

وی اظهار کرد: هدف آمریکا برای برگزاری اجلاس ویژه‌ای علیه ایران به شکست انجامید و درست بر ضدشان تمام شد،جلسه شورای امنیت به حمایت قاطع برجام تبدیل شد و ترامپ در این نشست تنها ماند.


بیشتر بخوانیدفیلم کامل سخنرانی روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل


انتهای پیام/

روحانی وارد تهران شد + فیلم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.