طرح امنیت محله محور با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی و با محوریت شناسایی و دستگیری متهمان تحت تعقیب، سارقان خیابانی و خرده فروشان موادمخدر این شهرستان به اجرا درآمد.

اجراي طرح امنيت محله محور در نیشابور
  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: این طرح پس از جلسه توجیهی برای کارکنان و شناسایی مناطق جرم خیز و آلوده با مشارکت ۲۱ تیم عملیاتی از پلیس امنیت عمومی، آگاهی، یگان امداد، پلیس مبارزه با موادمخدر و پلیس پیشگیری شهرستان اجرا شد.

سرهنگ حسین دهقان پور با تاکید به اینکه در این عملیات ضربتی تعداد ۱۳ خرده فروش موادمخدر، ۳ سارق و ۸ متهم سایر جرایم دستگیر شدند افزود: کشف حدود ۲ کیلو و ۴۵ گرم انواع موادمخدر، کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی، ۲۵۰ رول ایزوگام احتکار شده به ارزش ۴۵۰ میلیون ریال، پلمپ ۷ واحد صنفی متخلف و توقیف ۱۱ دستگاه وسیله نقیله متخلف از دیگر نتایج اجرای این طرح است.

وی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی و ضمن تقدیر از همکاری خوب شهروندان با نیروی انتظامی گفت: هدف از اجرای این طرح‌ها جلب رضایتمندی شهروندان و تحقق احساس امنیت است که این مهم با جدیت و به صورت مستمر توسط پلیس پیگیری می‌شود.


پلمپ  یک مغازه سوپر مارکت توزیع کننده موادمخدر


درراستای اجرای این طرح فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت گسترده مالک یک مغازه سوپر مارکت در امر تهیه و توزیع موادمخدر در بخش زبرخان شهرستان نیشابور، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
دهقانپور ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۵ شهر خرو پس از تحقیقات میدانی و اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی متهم ۳۱ ساله را دستگیر و در بازرسی از مغازه این فرد مقدار ۲ کیلوگرم تریاک آماده توزیع را کشف کردند.

وی با اشاره به پلمپ این مغازه، تصریح کرد: در این زمینه ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام//ف. ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.