زراعت کار گفت: با توجه به افزایش قیمت کنجد،نرخ نان کنجد دار بالا رفته است که در صورت درخواست مشتری ارائه می شود.

مصوبه ای مبنی بر افزایش قیمت نان اعلام نشده است/نرخ نان کنجد دار بالا رفته استقاسم زراعت کار رئیس اتحادیه نانوایی های سنتی در گفت و گو با   خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه کارگروه آرد و نان مصوبه ای مبنی بر افزایش قیمت اعلام نکرده است،اظهار کرد: با وجود ثبات قیمت نان طی چهار سال اخیر،کارگروه آرد و نان تصمیمی در رابطه با افزایش قیمت اتخاذ نکرده است تا از طریق اتحادیه به نانوایی ها اطلاع رسانی شود.

وی افزود: با توجه به هزینه های بالای تولید از جمله آب،برق،گاز،بیمه و... افزایش قیمت نان امری ضروری است،اما تا کنون دولت برنامه ای مبنی بر افزایش نرخ نان اتخاذ نکرده است.

به گفته زراعت کار نانوایان نسبت به افزایش هزینه های تولید و ثبات نرخ نان در سال های اخیر، معترضند و اعتراض خود را هر روز به اتحادیه مطرح می کنند که از این رو انتظار می رود کارگروه آرد و نان کشور هر چه سریع تر تصمیماتی در این باره اتخاذ کند.

این مقام مسئول در پاسخ به این سوال که آیا افزایش قیمت نان سنگگ با مجوز صورت گرفته است،بیان کرد: با توجه به افزایش قیمت کنجد،نرخ نان کنجد دار بالا رفته است که درصورت درخواست مشتری نان کنجد دار ارائه می شود.

وی در پایان تصریح کرد: با توجه به آنکه مصوبه ای مبنی بر افزایش قیمت نان از سوی کارگروه آرد و نان اعلام نشده است،از این رو مردم می توانند در صورت تخلف شکایت خود را با اتحادیه به شماره ۷۷۵۰۳۳۱۳ مطرح کنند تا در اولین فرصت به آن رسیدگی شود.

انتهای پیام/

افزایش قیمت نان ضروری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۰۵ مهر ۱۳۹۷
گرانی بیداد میکند .
آخرین اخبار