معاون سیاسی امنیتی فرماندار میبد؛

ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی هدف دشمنان است

معاون سیاسی امنیتی فرماندار میبد گفت: دشمن تمام تلاش خود را برای تضعیف و ضربه زدن به این نظام و انقلاب به کاربرده است.

ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی هدف دشمنان استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ علیرضا ابوالحسنی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری میبد در جلسه هماهنگی برگزاری جشن ۴۰ سالگی انقلاب  ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس در  شهرستان  میبد گفت: عملکرد ۴۰ سال انقلاب اسلامی باید به طور ویژه  و خاص به نمایش گذاشته شود.

ابوالحسنی افزود: دشمن تمام تلاش خود را برای ضربه زدن و تضعیف کردن این نظام و انقلاب به کار برده است و هدف ما این است که امسال دست آورد‌های ۴۰ ساله انقلاب را به صورت مقایسه‌ای دوران قبل از انقلاب و بعد از انقلاب را مستند سازی و در معرض نمایش قرار دهیم.

وی  ادامه داد: تبیین دست آورد‌ها، امید افزایی، هم افزایی دستگاه‌های دولتی، نشان دادن اقتدار و مظلومیت مردم ایران از اهداف اصلی ما در جشن ۴۰ سالگی انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه کارگروه‌های مختلفی برای باشکوه‌تر برگزار شدن ۴۰ سالگی انقلاب تشکیل خواهد شد گفت:شهرستان میبد نسبت به دیگر شهرستان‌های استان از آغاز انقلاب تاکنون پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه‌های مختلف داشته است.

جلسه هماهنگی برگزاری جشن ۴۰ سالگی انقلاب و بیان عملکرد‌ها ودست آورد‌های انقلاب اسلامی باحضور فرماندار ومسئولان شهرستان میبد برگزار شد.

انتهای پیام/ی

نمایش دست آورد‌های ۴۰ ساله انقلاب در جشن ۴۰ سالگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار