هفته نخست مسابقات لیگ قایقرانی آب های آرام بانوان کشور با درخشش پاروزنان تیم تایدواتر هرمزگان همراه بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،هفته نخست مسابقات لیگ قایقرانی آب های آرام بانوان کشور با درخشش پاروزنان تیم تایدواتر هرمزگان همراه بود.

هفته نخست ششمین دوره مسابقات لیگ قایقرانی آب های آرام بانوان کشور گرامیداشت هفته دفاع مقدس صبح امروز با حضور تیم های تایدواترهرمزگان، هیات قایقرانی رشت، آوای شهرکرد، هیات قایقرانی تهران و هیات قایقرانی قزوین در دریاچه آزادی تهران برگزار شد.

در رقابت های این هفته قایقرانان در ۹ ماده به رقابت پرداختند که پاروزنان تیم تایدواتر در سه ماده قهرمان شدند و در شش ماده هم به مقام نایب قهرمانی دست یافتند.

در کانوی یکنفره ۲۰۰ متر فاطمه کرمجانی از تایدواتر، آتنا رئوفی از آوای شهرکرد و مریم آبزن از هیات تهران اول تا سوم شدند.در کایاک یکنفره ۲۰۰ متر آرزو حکیمی از تایدواتر، الناز شفیعیان از آوای شهرکرد و ترانه ترنگ از هیات رشت عنوان های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در کایاک دونفره ۲۰۰ متر آرزو حکیمی و سارا کاظمی از تایدواتر، الناز شفیعیان و مهسا آذری از آوای شهرکرد و حانیه موسوی و فاطمه میرهاشمی از هیات تهران اول تا سوم شدند.

در کایاک یکنفره ۵۰۰ متر الناز شفیعیان از آوای شهرکرد، مونا ابراهیمی از تایدواتر و ترانه ترنگ از هیات رشت در رده های اول تا سوم جای گرفتند.در کانوی یکنفره ۵۰۰ متر آتنا رئوفی از آوای شهرکرد، فاطمه کرمجانی از تایدواتر و مریم آبزن از هیات تهران به مقام اول تا سوم دست یافتند.

در کایاک دونفره ۵۰۰ متر سمن سلطانی و ساجده تبریزی از آوای شهرکرد، کیانا کمال زاده و سما یاسمی از تایدواتر و غزل صبوری و ساجده تاتلری از هیات قزوین مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.

در کانوی دونفره ۵۰۰ متر آتنا رئوفی و مریم شورگشتی از آوای شهرکرد، فاطمه کرمجانی و معصومه داناپور از تایدواتر و مریم آبزن و پونه سماواتی از هیات تهران جایگاه های اول تا سوم را از آن خود کردند.در کایاک چهارنفره ۵۰۰ متر تیم آوای شهرکرد با ترکیب نرجس کارگرپور، الناز شفیعیان، ساجده تبریزی و مهسا آذری مقام اول، تیم تایدواتر با ترکیب آرزو حکیمی، سارا کاظمی، کیانا کمال زاده و سما یاسمی مقام دوم و هیات تهران با ترکیب فاطمه میرهاشمی، حانیه مهدوی، سارا موسوی و سارا نصیری مقام سوم را به دست آوردند.

در کانوی دونفره ۲۰۰ متر آتنا رئوفی و مریم شورگشتی از آوای شهرکرد اول، فاطمه کرمجانی و معصومه داناپور از تایدواتر دوم و طناز فلاحی و پونه سماواتی از هیات تهران سوم شدند.

اما در پایان هفته نخست مسابقات لیگ قایقرانی آب های آرام بانوان کشور و در بخش تیمی نیز تیم آوای شهرکرد با ۴۸ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گرفت، تایدواتر هرمزگان با ۴۲ امتیاز در رده دوم ایستاد و هیات قایقرانی تهران با ۲۴ امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد.

از نکات حاشیه ای هفته نخست این رقابت ها نیز غیبت هدیه کاظمی ملی پوش هرمزگانی تیم تایدواتر بود که در اعتراض به عدم حمایت و پرداخت نشدن پاداش کسب مدال نقره بازی های آسیایی از سوی مسئولان استان هرمزگان پارو نزد.


انتهای پیام/ب

نتایج هفته نخست لیگ قایقرانی آب های آرام بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.