تکرار نمایش مضحک نتانیاهو علیه ایران در مجمع عمومی سازمان ملل+فیلم

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پرده دیگری از نمایش مضحکی که پیشتر در تلویزیون این رژیم علیه کشورمان اجرا کرده بود را در مجمع عمومی سازمان ملل به نمایش گذاشت.

تکرار نمایش مضحک نتانیاهو علیه ایران در مجمع عمومی سازمان مللبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، با اجرای یک نمایش مضحک دیگر ادعاهایی که قبلا درباره دستیابی به اسناد هسته‌ای ایران در تلویزیون این رژیم مطرح کرده بود را در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل تکرار کرد.

وی با تکرار داستان جیمز باندی خود درباره عملیات موساد در تهران، بار دیگر مدعی شد که ایران درباره ماهیت برنامه هسته‌ای خود به جهان دروغ گفته است و همچنان آرشیو قبلی هسته‌ای خود را حفظ کرده تا دوباره روزی به سمت ساخت بمب اتم حرکت کند و در ادامه، همانند نمایشهای ضدایرانی قبلی خود با نشان دادن تصویری از «گوگل مپ» مدعی شد ایران یک مکان هسته‌ای سری دیگر در تهران دارد که حدود ۳۰۰ تن مواد رادیواکتیو را در آن نگهداری می‌کند!

نتانیاهو -همانگونه که پیش‌بینی می‌شد- سخنرانی خود در هفتاد و سومین نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل را با اتهام‌زنی به ایران و انتقاد از برجام آغاز کرد. وی در ابتدا خطاب به حاضران گفت: «از تمام کشورهایی که در اینجا نشسته‌اند تنها اسرائیل بود که مخالف توافق هسته‌ای ایران بود چون این توافق مسیر ایران را به سوی ساخت سلاح هسته‌ای هموار می‌کرد.» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ادامه داد: «ما مخالف این توافق بودیم چون این توافق بر مبنای یک دروغ بود. دروغی که اسرائیل آن را آشکار کرد. ما بیش از 100 هزار سند و ویدئو را از مکانی غیرنظامی از جنوب تهران به دست آوردیم و این اطلاعات را با اعضای امضاکننده برجام و همچنین آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به اشتراک گذاشتیم اما آژانس حتی یکبار هم پس از مشاهده این اسناد درخواست بازرسی از ایران را نداد. به همین خاطر تصمیم گرفتم امروز موضوع جدیدی که تا حالا هیج‌جا گفته نشده است را برای اولین بار در اینجا افشا کنم!»

وی سپس همانند نمایش‌های قبلی خود با نشان‌دادن تصاویری مدعی شد: «در ماه مه ما محل انباشت اسناد هسته‌ای ایران را در جنوب تهران فاش کردیم. اکنون می‌خواهم فاش کنم که ایران دارای یک انبار سری هسته‌ای دیگر در تهران است. دلیل اینکه ایران آرشیو و انبار هسته‌ای خود را بر خلاف بقیه کشورها نابود نکرده این است که ایران همچنان می‌خواهد روزی به سمت سلاح هسته‌ای برود و این رویا را کنار نگذاشته است اما اسرائیل آنها را افشا خواهد کرد!»

در حالیکه رژیم صهیونیستی خودش هیچ یک از تاسیسات اتمی‌اش را تحت نظارت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قرار نداده و پیمان ‌آن‌پی‌تی را نیز امضا نکرده است، نتانیاهو در ادامه از آمانو (دبیرکل آژانس) خواست قبل از آنکه به گفته او "ایرانی‌ها این مکان را پاکسازی کنند به آنجا برود و یکبار برای همیشه واقعیت را درباره ایران به جهان بگوید!»

روزنامه رای‌الیوم چندی پیش در گزارشی با اشاره به عکس‌ها و نقاشی‌هایی که نتانیاهو برای باورپذیر کردن ادعاهایش با خود به سخنرانی‌ها می‌برد، نوشت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به مخاطبانش به چشمِ دانش‌آموزانی نگاه می‌کند که برای درک بهتر مطالب به وسایل کمک‌‌آموزشی نیاز دارند! او این‌بار نیز برای اثبات ادعایش درباره کشف یک مکان هسته‌ای سری در تهران به تصویری از گوگل‌مپ و عکس سردر یک ساختمان نامعلوم استناد کرد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همچنین در ادامه یاوه‌سرایی‌های خود خطاب به مقامات ایران گفت: «اسرائیل می‌داند که شما چکار می‌کنید و هرگز اجازه دستیابی شما را به سلاح هسته‌ای نمی‌دهد. اسرائیل هر کاری که برای دفاع از خودش نیاز داشته باشد را علیه ایران در هر کجا و هر زمان از جمله در سوریه و لبنان انجام خواهد داد.»

نتانیاهو در ادامه با متهم کردن ایران به تلاش برای حمله به گردهمایی گروهک تروریستی منافقین در پاریس در انتقاد از تداوم حمایت اتحادیه از برجام گفت: «همین چند ماه پیش دو مقام ایرانی به خاطر تلاش برای انجام عملیات تروریستی در اروپا بازداشت شدند. خواهش می‌کنم که فکر کنید. همان زمانی که ما دست ایران را [در رابطه با توطئه حمله ادعایی به گردهمایی گروهک منافقین در پاریس] در اروپا رو کردیم، سران اروپا برای رئیس‌جمهور روحانی فرش قرمز پهن کرده بودند و تلاش می‌کردند پول بیشتری به ایران بدهند. آیا رهبران اروپا چیزی از تاریخ یاد نگرفته اند؟ ایران هر روز ما را تهدید می‌کند. توافق هسته‌ای جنگ را دور نکرد بلکه آن را به مرزهای ما نزدیک و نزدیکتر کرد.»

وی سپس با اشاره به نزدیک شدن روابط برخی کشورهای عرب با رژیم صهیونیستی گفت: «در عین حال باید اعتراف کنم توافق هسته‌ای ایران یک تاثیر مثبت هم داشت و آن نزدیکی بی‌سابقه کشورهای عرب به اسرائیل بود که من هرگز تصور آن را هم نمی‌کردم. اسرائیل و بسیاری از کشورهای عربی اکنون از تحریم‌های جدید علیه ایران حمایت می‌کنند چون ایران تهدیدی برای تمام جهان است.»

نتانیاهو همچنین افزود: «ما و بسیاری از همسایگان عرب‌مان قدردان دونالد ترامپ هستیم که راهبردی سختگیرانه علیه ایران در پیش گرفته است. من از این فرصت استفاده می‌کنم و از پرزیدنت ترامپ و نیکی هیلی (نماینده آمریکا در سازمان ملل) برای حمایت از اسرائیل قدردانی می‌کنم.»

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همچنین از اقدام دونالد ترامپ برای قطع کمک مالی آمریکا به آنروا و خروج از نهادهای سازمان ملل که به زعم او بر ضد اسرائیل هستند، قدردانی کرد.

نتانیاهو در بخش دیگری از سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل در حالیکه رسانه‌های رژیم صهیونیستی از "وضعیت وخیم بی‌آبی" در سرزمین‌های اشغالی خبر می‌دهند و این رژیم با پنجمین خشکسالی متوالی مواجه است، مدعی پیشتازی اسرائیل در حوزه آب شد!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۰
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۴:۱۵ ۱۶ فروردين ۱۳۹۸
جناب تورقوزاباد!(نتانیاهو)توکه هیچی ازبزرگترازتوم نترسیدیم درزمینه ی نظامی وهسته ای هم اهل پنهون کاری نیستم
Iran (Islamic Republic of)
مجید ☻
۰۰:۳۲ ۰۷ مهر ۱۳۹۷
نتانیو دو هدف را دمبال می کنه:
1- با زدن تیر در تاریکی و پس پیگیری واکنش ها سعی در رفع شبهه های اطلاعاتی موساد هست
2- هدایت بازرسان که در بین اانان جاسوسان موساد و سیا قرار دارند بسوی مراکز نظامی و شناسایی وبدیست اوردن اطلاعات
Germany
احمد 1000
۱۹:۵۰ ۰۶ مهر ۱۳۹۷
تور قوز اباد نداریم ببیند چقدر بدبخت و صعیف و ذلیل شدند
Iran (Islamic Republic of)
لیلی
۱۷:۴۸ ۰۶ مهر ۱۳۹۷
دیگه کم کم داری دچار توهم میشه بیچاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۰۶ مهر ۱۳۹۷
بیجا زیادی نکن ای نتانیاهو ما هرچی که صلاح بدونیم برای امنیت کشورمون انجام میدیم ...تو واربابات فکر میکنی ما منتظر میمونیم تو هر کاری بخواهی بکنی . خیر ما نابودیت می کنیم ای نتانیاهو خبیث
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۰۶ مهر ۱۳۹۷
مردك راه قدس از كربلا ميگذرد،. وما از كربلا گذشتيم ، خبیث نتانیاهو بدان كه ما الان انقدر به تو نزديك هستيم كه مي توانيم با يك سيلي محكم نابود ات كنيم كه حتي نياز به موشك هم نيست،
Germany
ناشناس
۰۸:۵۲ ۰۶ مهر ۱۳۹۷
جنایتکار نادان خودش به هیچی پایبند نیست دیگران رو متهم میکنه
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۰۸:۴۵ ۰۶ مهر ۱۳۹۷
مرگ بر اسراییل ظالم نتانیاهو دیگه نبینم بیجا زیادی در باره ایران بکنیا
Iran (Islamic Republic of)
ایرج
۰۸:۲۴ ۰۶ مهر ۱۳۹۷
این نتانیاهوی خبیث منو دقیقا یاد اون شخصیت کارتونی میندازه(برنارد)همون دست وپا چلفتیه.داره دیگه به زوال عقل میکشه کارش. نادان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۵ ۰۶ مهر ۱۳۹۷
یه روز از ترس ایران وسپاه خواهی مرد
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
علی
۰۸:۱۳ ۰۶ مهر ۱۳۹۷
این جنایتکار نتانیاهو دلشو رو به نادان باز ترامپ خوش کرده ؟؟؟؟ !

مرگ بر اسرائیل وو امریکای خبیث
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۵ ۰۶ مهر ۱۳۹۷
دور غوز آباد خخخ
Iran (Islamic Republic of)
سیامک
۲۳:۴۸ ۰۵ مهر ۱۳۹۷
موشک عماد برد 1700 کیلومتذ دارد یعنی اسرائیل در تیر رس میباشد
انتقام شهدا اهواز از رژیم صهیونیستی بایستی با شدت هر چه تمامتر گرفته شود
Iran (Islamic Republic of)
لیلی
۰۸:۴۲ ۰۶ مهر ۱۳۹۷
عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۰۵ مهر ۱۳۹۷
پفک نمکی هم خواصیتش از این نادان بیشتره!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۰۵ مهر ۱۳۹۷
خودش .... هست فک میکنه که همه مردم دنیا هم ... هستن.خودش بمب هسته ای داره و این حرفها رو میزنه پس نتیجه میگیریم که ... هستش شکی در این نیست .
Czechia
ناشناس
۲۳:۱۳ ۰۵ مهر ۱۳۹۷
دیوانه توهم زده به امید نابودی اسراییل
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۳:۱۲ ۰۵ مهر ۱۳۹۷
یکی به این بگه خرجت یه موشک سجیل با وزن 23 تن هستش
Germany
ناشناس
۲۳:۱۰ ۰۵ مهر ۱۳۹۷
غلط های زیادی ، دروغ های زیادی میگید!!!!!
باداشتن 300 تا کلاهک اتمی!!!!!!!!
این دروغ ها رو میگی . سازمان ملل باید کاری بکنه که اسرائیل 300 تا کلاهک اتمی خودشو خنثی کنه.
Iran (Islamic Republic of)
بیات
۲۲:۴۹ ۰۵ مهر ۱۳۹۷
نتانیاهو هم مثل ترامپ دلقک زشتیه ترسو های بیچاره
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۲۲:۴۸ ۰۵ مهر ۱۳۹۷
منتظر روزی باش که ایرانی ها خراب بشن سرت، منتظر دستور فرماندهی کل قوا حضرت آقا هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۰۵ مهر ۱۳۹۷
مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۰۵ مهر ۱۳۹۷
نتانیاهو
اسرائیل که ۴۰۰ موشک هسته ای بزرگ دارد چرا نمیگویی
چرا نمیزاری آژانس بیاد بازرسی کنه
حالا هر از گاهی یه نقاشی میاری نشون کشورها میدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۰۵ مهر ۱۳۹۷
یکی نیست به اقا بگوید م مابخواهیم سلاح اتمی بسازیم نه ازتو ونه ازارباب تو ترسی نداریم پس خودت را مسخره عام نکن دورغ نگوشماها خجالت هم نمیکشید و دورغ پشت سرهم میگوید ارباب خودت رادیدی سران خندیدند بهش درد عارندارید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۱۲ ۰۵ مهر ۱۳۹۷
حرف که بلد نیس بزنه .باید با سنگ بزنندش تا دهنش را ببنده و بره برا آمریکا پارس کنه .فلسطینیا انقدر سنگش زدن که عادت کرده تا سنگ نخوره ساکت نشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۰۵ مهر ۱۳۹۷
مرگ بر نتانیاهو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۰۵ مهر ۱۳۹۷
سلام تو غلط میکنی فقط به شما آقای نتانیاهو بگویم صدردصد۲۵ سال آینده رو به فرموده رهبر نخواهیددید...وسلام
Iran (Islamic Republic of)
لیلی
۱۷:۴۸ ۰۶ مهر ۱۳۹۷
هزار درصد
Iran (Islamic Republic of)
سید علی
۲۱:۵۴ ۰۵ مهر ۱۳۹۷
از بیچارگی و ترس از رزمندگان ایرانی به چه روزی افتاده . هنوز ایران باهاش اینقدر فاصله داره انقدر ترسیده... اگر نزدیک بشن چیکار میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۰۵ مهر ۱۳۹۷
خودش و طرفداراش ملعون پس چرا شما اتم دارید؟
آخرین اخبار