مسئول ورزش جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت:مرحله پایانی مسابقات فوتسال جام شهدای امدادگر با حضور چهار تیم برتر مرحله مقدماتی، در بیرجند برگزار شد.

حسینی، مسئول ورزش جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت: مرحله پایانی مسابقات فوتسال جام شهدای امدادگر پنج شنبه ۵ مهر سال جاری با حضور تیم‌های سرایان، بشرویه، سربیشه و ستاد استان در سالن عفاف مجموعه ورزشی شهید سرحدی برگزار شد.


وی افزود: تیم ستاد پس از غلبه بر حریفان خود موفق به کسب مقام نخست شد و تیم‌های بشرویه و سربیشه به ترتیب در مقام‌های بعدی جای گرفتند، همچنین تیم بیرجند توانست کاپ اخلاق مسابقات را از آن خود کند.

حسینی با بیان اینکه در این مسابقات امدادگران و پرسنل هلال احمر حضور دارند، عنوان کرد: این مسابقات با هدف گسترش فرهنگ دوستی و کار گروهی، ارتقا آمادگی جسمانی و روانی و ایجاد شادابی و نشاط در بین نیرو‌های امدادی برگزار می‌شود.


مسئول ورزش جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: مرحله مقدماتی این مسابقات با حضور ۱۲ تیم در دو گروه و با انجام ۳۰ مسابقه به میزبانی شهرستان‌های خوسف، سرایان، نهبندان و قاین طی چهار هفته برگزار شده است و در پایان از هر گروه ۲ تیم برتر به مرحله نهایی مسابقات راه یافتند.
انتهای پیام/ب


مرحله پایانی مسابقات فوتسال جام شهدای امدادگر خراسان جنوبی برگزار شد

برچسب ها: هلال احمر ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.