بنیامین نتانیاهو این بار در مجمع عمومی سازمان ملل از وجود تأسیسات سری ایران در منطقه (تورقوزآباد)دوقوزآباد خبر داد.

تاسيسات سری ايران، این بار در دوقوزآباد تهران +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، با اجرای یک نمایش مضحک دیگر در مجمع عمومی سازمان ملل  ادعاهایی را که قبلا درباره دستیابی به اسناد هسته‌ای ایران در تلویزیون این رژیم مطرح کرده بود، در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل تکرار کرد. نتانیاهو مانند همیشه در جریان سخنرانی خود گزافه‌گویی‌هایش  را علیه جمهوری اسلامی ایران بازگو کرد.

نتانیاهو پیش از این هم در جریان برگزاری این مجمع ضد جمهوری اسلامی صحبت کرده بود. وی هر سال با یک نقاشی از ایران در مجمع عمومی سازمان ملل حاضر می‌شود. او حتی باور دارد که ایرانی‌ها بر اساس قانون جمهوری اسلامی حق پوشیدن شلوار جین را ندارند. این بار هم او با یک نقاشی آمد تا محل دقیق تاسیات هسته ای ایران را نشان دهد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی  همانند نمایش‌های قبلی خود با نشان‌دادن تصاویری مدعی شد اسرائیل محل مخفیانه اسناد محرمانه برنامه اتمی ایران را در منطقه‌ای نزدیک تهران به دست آورده است. وی در صحبت‌های خود درباره یک مکان سری در تهران صحبت کرده است و گفته است: ایران یک مکان هسته ای سری دیگر در تهران دارد. در ماه مه ما محل انباشت اسناد هسته ای ایران را در شورآباد تهران فاش کردیم. اکنون می‌خواهم فاش کنم که ایران داری یک انبار سری هسته ای دیگر در تورقوزآباد(دوقوزآباد)  تهران است.

 

در ادامه می‌توانید ویدئوی سخنرانی نتانیاهو را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

یاوه‌سرایی نتانیاهو در سازمان ملل را ببینید +فیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۰۶ مهر ۱۳۹۷
اونجا ي سوراخ موش هم هست واسه نتانياهو خوبه