نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان گفت: دفاع مقدس نماد مبارزه با نا امنی است و دفاع از حق علیه باطل مانع از ترویج فساد در کشور‌ها می‌شود.

دفاع مقدس نماد مبارزه با نا امنیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  آیت الله غیاث الدین طه محمدی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر همدان با اشاره به اینکه  دفاع مقدس نماد مبارزه با نا امنی، تهاجم استکبار، حفظ کیان و امنیت مردم کشور است، افزود:امروز تهاجم بیگانگان در سطح جهان به ویژه خاورمیانه باعث فساد، ظلم و بدبختی شده است تا جایی که تروریست ها حتی در کشورهای نظیر پاکستان، افغانستان و هندوستان در حین نماز دست به کشتار مردم بی دفاع می زنند.

وی اظهار داشت: دفاع جانانه مدافعان  کشورمان موجب شده تا امنیت در کشور پا برجا باشد و طبق رهنمود رهبر معظم انقلاب باید شکرگذار همیشگی مدافعان کیان و مردم باشیم و تکریم از این مردان غیور وظیفه همگانی است.

امام جمعه همدان خاطرنشان کرد: دفاع مقدس نباید مختص یک هفته باشد و مردم باید همواره از مدافعان امنیت کشور تشکر کنند.

وی افزود: اگر مدافعان امنیت کشور نباشند، در تمامی عرصه ها دچار نا امنی و بحران می شویم و امروزه اقتدار ایران اسلامی مرهون دفاع و امنیت است.

خطیب جمعه همدان بیان کرد: ارزش واقعی دفاع مقدس باید به خوبی بررسی و در بین آحاد جامعه نیز تبیین شود.

وی با اشاره به اینکه دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در مجمع جهانی سازمان ملل به دنبال تخریب ایران بود، گفت: این اقدام وی با تمسخر کشورهای حاضر مواجه شد.

خطیب جمعه همدان افزود: آمریکا مدعی است که ایران در خاورمیانه به دنبال کشورگشایی است در حالیکه فقط از کشورمان دفاع می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ترامپ و دولتمردان آمریکایی هیچ عزت و جایگاهی در جهان ندارند و آمریکا به شیر بی یال و کوپال تبدیل شده است.

امام جمعه همدان فضای مجازی را عامل گرانی دانست و خاطرنشان کرد: شبکه های مجازی با دروغ پردازی و تهمت، فضای موجود را ملتهب می سازد و عده ای نیز می خواهند مردم را نسبت به نظام و انقلاب بدبین کنند.

انتهای پیام/ج

دفاع مقدس نماد مبارزه با نا امنی است

برچسب ها: نماز جمعه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار