با حضور سردار کشکولی و جمعی از مسئولین محلی ۴ پروژه عمرانی که به همت قرارگاه پیشرفت و توسعه سپاه حضرت ابوالفضل (ع) ساخته شده‌اند، افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ با حضور سردار کشکولی ۴ پروژه عمرانی که به همت قرارگاه پیشرفت و توسعه سپاه حضرت ابوالفضل (ع) در مناطق محروم دلفان احداث شده‌اند، افتتاح شد.

ساخت ۸ پل در مسیر راه شوسه روستای کن خان به انبارته

این جاده به طول ۱۲ کیلومتر در سنوات گذشته راه شکافی شده بود که در طول سالیان گذشته بدلیل بارندگی‌ها به جاده‌ای تبدیل شده بود که فقط تراکتور امکان حرکت در آن را داشت و متاسفانه در این مسیر تعداد ۴ نفر از مادران باردار تلف شده بودند، که با اطلاع از این وضع و اینکه جاده پایه زیرساخت هاست لذا این جاده برای تکمیل توسط قرارگاه پیشرفت و توسعه سپاه حضرت ابوالفضل (ع) انتخاب شد و در وحله اول با پیگیری‌های ستاد قرارگاه در استان نسبت به شن ریزی آن توسط اداره راه اقدام شد و در این مرحله ابنیه فنی آن با ساخت ۸ پل شروع شده است.

تعویض شبکه آب روستای کن خان معصوم

خط انتقال آب این روستا به علت رسوب به مدت ۸ سال با قطعی مواجه بود که به همت پاسداران انقلاب و اهالی روستا، شبکه آب روستا بصورت کلی تعویض شد.

خط انتقال آب روستای سادات گورمحمد به طول ۶ کیلومتر با همکاری اداره آبفار

با افتتاح این پروژه حدود ۲۰ خانوار که به حاشیه نشینی در شهر نورآباد روی آورده بودند خواستار بازگشت به روستا شده‌اند.

تکمیل مسجد روستای مله خان

این مسجد در بین راه ۱۶ روستا قرار داشته و در مسیر جاده بابا بزرگ می‌باشد و ۹۰ درصد اهالی این روستا را سادات تشکیل داده‌اند. گفتنی است که برای افتتاح این پروژه‌ها توسط قرارگاه پیشرفت و توسعه سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بیش از ۶ میلیارد ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/د

چهار پروژه عمرانی در مناطق محروم شهرستان دلفان افتتاح شد

برچسب ها: وضعیت راه ها ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.