امام جمعه بافق:

انسان های بی بصیرت مهره هایی برای تحقق نقش های شوم دشمنان هستند

امام جمعه بافق گفت: دشمن انسان‌های بی بصیرت را مورد هدف خود قرار می‌دهد تا با ایجاد فتنه به اهداف پلید خود دست یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به تشریح قیام عاشورا و جنایات معاویه در طول حکومتش پرداخت و گفت: شهر شام مرکز اقتصاد بود و معاویه برای تخریب چهره حضرت علی (ع) و اهل بیت هزینه‌های بسیاری کرد.

حجت الاسلام سیدجواد سلیمانی نداشتن بصیرت را علت سوءاستفاده دشمن در ایجاد دسیسه‌ها بیان کرد و افزود: دشمن انسان‌های بی بصیرت را مورد هدف خود قرار می‌دهد تا با ایجاد فتنه به اهداف پلید خود دست یابد.

وی در بخش دیگری به بیان سخنان مقام معظم رهبری در جمع ورزشکاران مدال آور کشور پرداخت و خاطر نشان کرد: ورزشکاران در میدان مبارزه هویت اسلامی و ایرانی خود را در عرصه جهانی ورزش به همگان نشان دادند.

خطیب جمعه بافق تصریح کرد: سجده ورزشکاران در میدان ورزش در برابر استکبار جهانی حرکتی معنوی بود و آن‌ها با نام ائمه اطهار در میدان، موجی را در دنیا ایجاد کردند.

سلیمانی با اشاره به حادثه تروریستی اهواز در هفته دفاع مقدس بیان داشت: این عمل تروریست‌ها بی پاسخ نخواهد مان و قطعا مشتی بر دهان آن‌ها زده می‌شود.

وی ادامه داد: دشمن با استفاده از شرایط اقتصادی کشور و فشار بر روی مردم قصد ضربه زدن به کشور را دارد اما آن ها باید بدانند که مردم این کشور مقاوم و چکش خورده هستند و در برابر دشمن ایستادگی و مقاومت می‌کنند.

گرامیداشت سالگرد فرماندهان دفاع مقدس و هفته تکریم از سالمندان از دیگر مباحثی بود که امام جمعه بافق در خطبه‌های این هفته نماز به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/ غ

خطبه های نماز جمعه شهرستان بافق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.