حجت الاسلام مدبر به عنوان امام جمعه شهرستان جهرم معرفی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام شیرمردی معاون بازرسی ائمه جمعه کشور در این مراسم، گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی نماز جمعه در کشورمان احیا شد گرچه مردم برخی از شهر‌های فارس قبل از انقلاب هم این فریضه را بر پا می‌کردند، اما با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در استان فارس هم مثل سایر استان‌ها نماز جمعه با قوت و قدرت بیشتری اقامه شد.

حجت الاسلام ملک مکان مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاسیتگذاری ائمه جمعه فارس نیز با بیان اینکه مردم جهرم میراث دار یک شهر با اهمیت هستند گفت: مجاهدت‌های شما در زمان جنگ و دفاع از حرم وصف ناپذیر است و همه این‌ها به برکت علمای بزرگ این شهر است.

حجت الاسلام مدبر امام جمعه جهرم هم در خطبه‌های امروز با تقدیراز اعتماد مردم و مسئولان در واگذاری این وظیفه خطیر به وی گفت: امیدوارم خداوند متعال به من توفیق خدمتگذاری به شما مردم را بیش از پیش عنایت کند.

خطیب جمعه جهرم همچنین با اشاره به جنگ احزاب و بکارگیری تدبیر و درایت پیامبر اسلام (ص) گفت: این درایت و روشنفکری پیامبر اکرم (ص) موجب زنده نگه داشتن شعله امید در دل مردم و از بین رفتن اثرات جنگ روانی و اقتصادی شد.

وی افزود: مسئولان باید با اعتماد به جوانان، از ظرفیت آنان در رفع مشکلات اقتصادی و اشتغال کشور بیشتر بهره‌مند شوند.

حجت الاسلام محمدحسین مدبر، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی جهرم، پیش از این امام جمعه موقت شهر جهرم بود.

پیش از این آیت الله لطف الله دژکام امام جمعه جهرم بود که اردیبهشت ۹۷ با حکم رهبر معظم انقلاب به عنوان نماینده، ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز معرفی شد.

شهرستان جهرم در ۱۹۳ کیلومتری جنوب شرق شیراز است.
انتهای پیام/ر

مراسم معارفه امام جمعه جدید جهرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار