مشاور رئیس جمهور درباره شیوه دولت داری مسئولان کشور در توئیتر پستی منتشر کرد.

چاره‌ای جز بالا بردن کیفیت دولت نداریم +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ "شیوه دولت داری ما عقب تر از مسائل ماست" این قسمتی از متنی است که حسام الدین آشنا در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت. مشاور رئیس جمهور با انتشار پستی درحساب کاربری شخصی خود در توئیتر ضمن بیان اینکه چاره‌ای جز بالا بردن کیفیت دولت نداریم با خطاب قرار دادن مسئولان  تاکید کرد هرچه برای تصمیمات اتخاذ شده بیشتر زحمت بکشیم  مردم راحت تر خواهند بود.

آشنا در این پست نوشت:

"ما چاره ای جز بالا بردن کیفیتِ دولت نداریم. شیوه دولت داری ما عقب تر از مسائل ماست. هر چه ما بیشتر برای دقت و صحت تصمیماتمان زحمت بکشیم و آن ها را با نظارت بیشتری اجرا کنیم، مردم متحمل زحمت کمتری برای اداره زندگی خود می شوندو احساس آرامش و اطمینان بیشتری می کنند."

چاره ای جز بالا بردن کیفیتِ دولت نداریم +تصویر

در ادامه این پست مشاور رئیس جمهور خبر داد سازمان اداری و استخدامی کشور  در حال تدوین مدلی بومی برای کشورمان است. آشنا در ادامه پست قبی در حساب کاربری خود نوشت:

سازمان اداری و استخدامی کشور با مطالعه مقایسه ای نظام های سنجش پیامدهای قوانین و مقررات در فرآیند مقررات گذاری در کشورهای OECD در حال تهیه مدلی بومی برای ایران است.

چاره ای جز بالا بردن کیفیتِ دولت نداریم +تصویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۰۷ مهر ۱۳۹۷
دراین جهان که علم ودانش فن اوری دهه زمینه ها باسرعت مافوق صوت پش می رود
آخرین اخبار