نویسنده دفاع مقدس کهگیلویه وبویراحمدی کتاب مقاومت خندقیان را به رهبر معظم انقلاب تقدیم کرد.

به گزارش  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج :در چهارمین آئین شب خاطره با حضور فرمانده ارشد دفاع مقدس ودیدار با مقام معظم رهبری سیدفتحعلی بزرگمهرنژاد رزمنده ونویسنده دفاع مقدس کتاب مقاومت خندقیان را به حضرت آیت الله خامنه ای تقدیم کرد.

این نویسنده دفاع مقدس گفت: در این دیدار صمیمی با شمیم محبت ومعنویت زیباترین نکات از رهبر انقلاب در موضوع دفاع مقدس دریافته و با سرور و شوق حاصل تلاش خود در زمینه حماسه فرزندان استان در پدخندق را تقدیم ایشان کردم.

بزرگمهرنژاد افزود: در این دیدار کتاب مورد توجه رهبر انقلاب قرار گرفت وحضور ومقاومت سلحشوران کهگیلویه وبویراحمدی در پد خندق را برای ایشان یادآوری کردم.

وی گفت: پد خندق به طول 12کیلومتر در منطقه حورالعظیم قرار دارد که در پی حملات پایانی عراق ودر4تیرماه67فرزندان رشید استان در تیپ48 ساعتها شجاعانه وخالصانه در برابر دشمنان ایستاده و از ورود آنان به میهن جلوگیری کردند.

این نویسنده ورزمنده دفاع مقدس ادامه داد: تیپ48فتح استان در این مقاومت 87شهید تقدیم نظام وانقلاب کرد و78نفر از رزمندگان استان نیز به افتخار آزادگی نائل شدند.

دکتر بزرگمهرنژاد اضافه کرد: ارزش این مقاومت ممانعت از الحاق بخشی مهم از نیروهای عراقی به سپاه آنها بود.

وی گفت: کتاب مقاومت خندقیان شامل مصاحبه با29نفر از فرماندهان وهمچنین سردار محسن رضایی در 300صفحه با حمایت حوزه هنری استان به چاپ رسیده است.

این نویسنده دفاع مقدس که متولد سرفاریاب در شهرستان چرام کهگیلویه وبویراحمد است.

62ماه در دفاع مقدس ودر13عملیات حضور داشته و54کتاب در زمینه دفاع مقدس بچاپ رسانده است.

در این آئین سردار حبیبی از رزمندگان باشتی کهگیلویه وبویراحمد که هم اکنون فرمانده مرزبانی سیستان وبلوچستان است خاطراتی از دفاع مقدس بیان کرد.

انتهای پیام/د

تقدیم کتاب به رهبر

برچسب ها: سپاه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.