مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نامی نو گفت: دو سال از عمر باشگاه نامی نو میگذرد و سعی کرده ایم خدمات خوبی در بحث ورزش در بخش آقایان و بانوان انجام دهیم.

علی طاهری  در گفت  و گوی اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهار کرد: باشگاه فرهنگی ورزشی نامی نو 2 سال است که در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی و خدمت به جامعه ورزش استان و کشور فعالیت می کند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نامی نو بیان کرد: بعد از کار کارشناسی که انجام دادیم و با توجه به اینکه در اصفهان نماینده در لیگ برتر نداشتیم تصمیم گرفتیم که تیم فوتسال بانوان را تشکیل دهیم و در لیگ برتر شرکت کنیم.

طاهری اذعان کرد: بعد از انصراف دانشگاه آزاد دنبال امتیاز این تیم بودیم که این امر محقق نشد. مقدمات اولیه انجام شد و علاقه داشتیم کل تیم دانشگاه آزاد به مربیگری شهرزاد مظفر انتقال پیدا کند اما شهرزاد مظفر به دلایلی که بعدها معلوم شد به دلیل مربیگری در کویت بوده قادر به همکاری با ما نبودند.

وی خاطر نشان کرد: تیم سپیدرود تهران به دلیل اینکه مالک قبلی تعهدات خود را عملی نکرده بود و طی جلسه ای که با علی کفاشیان داشتم قرار شد که این تیم به نامی نو واگذار شود و با نام نامی نو ادامه دهد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نامی نو اظهار کرد: ظرفیت تیم با توجه با بازیکنان خوب و ملی پوش و جوانانی که کنارشان بازی می کنند خوب است و فکر می کنم یکی از مدعیان جدی قهرمانی هستیم.

طاهری گفت: تیمی که الان به اصفهان آمده است با حداقل بازیکن به اصفهان آمده است و می توانیم از ۴ بازیکن بزرگسال و ۴ بازیکن جوان اصفهانی استفاده کنیم.

وی بیان کرد: باتوجه به این که سرمربی تیم نامی نو سرمربی تیم ملی زیر 20 سال است و با توجه به تأکید هایی که داشته ایم در ادامه کار از بازیکنان بومی اصفهان و آن هایی که در لیگ فعالیت نمی کنند استفاده کنیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نامی نو گفت: تأکید هیات مدیره باشگاه انجام مسئولیت اجتماعی است.

طاهری اذعان کرد: در سال گذشته تیم تنیس روی میز در لیگ برتر حاضر بود که به مقام قهرمانی رسید که در این رشته سه بازیکن ملی پوش داشتیم.

وی ادامه داد: امسال علاوه بر اینکه تیم تنیس روی میز را داریم سعی می کنیم در چند رشته تیمی و انفرادی عصای دست ورزش استان اصفهان شویم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نامی نو گفت: در بخش جانبازان و معلولین تیم بسکتبال با ویلچر در مسابقات لیگ برتر حاضر می شود. جانبازان و معلولین یک قشر بزرگ هستند که باید به این قشر در ورزش یک کمک ویژه شود.

طاهری بیان کرد: دوسال از عمر باشگاه نامی نو میگذرد و سعی کرده ایم خدمات خوبی در بحث ورزش در بخش آقایان و بانوان انجام دهیم.

انتهای پیام / س

وضعیت  فوتسال بانوان نامی نو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.