دومین مرحله لیگ برتر اسکیت سرعت بانوان و آقایان استان کرمان، جام شهید سرافراز "غلامرضا لنگری زاده"، همزمان با هفته دفاع مقدس به میزبانی سیرجان برگزار شد.

امیررضا آشورماهانی، رییس هیئت اسکیت استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: رقابت های لیگ برتر اسکیت سرعت استان کرمان در دو بخش بانوان و آقایان در 3 مرحله برنامه ریزی شده است که در پایان، از تیم های برتر که بیشترین امتیاز را به خود اختصاص داده اند، تجلیل می شود.

وی افزود: اولین مرحله از مسابقات لیگ برتر اسکیت سرعت استان طی شهریورماه در دو بخش آقایان و بانوان در حالی در پیست پارک جنگلی کرمان آغاز شد که بیش از ۱۵۰ شرکت کننده در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از سراسر استان در این مسابقات شرکت داشتند.

آشورماهانی تصریح کرد: دومین مرحله مسابقات لیگ برتر اسکیت سرعت استان کرمان نیز در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی شهرستان سیرجان برگزار شد.

 وی با ابراز خرسندی از شرایط پیست این شهرستان، نحوه مدیریت کار از سوی مسئولان هیئت اسکیت سیرجان و و حمایت مسئولان محلی این شهرستان، یادآور شد: خوشبختانه رقابت ها با بهترین کیفیت و بی نقص برگزار شد.

آشورماهانی از همکاری و مساعدت، اداره ورزش و جوانان سیرجان، مسئولان محلی و تمامی عوامل برگزاری این رقابت‌ها به ویژه رئیس و اعضای هیئت اسکیت شهرستان سیرجان تقدیر و تشکر کرد.

وی گفت: سومین و آخرین مرحله این مسابقات در بخش بانوان ۱۹ مهرماه و در بخش آقایان  ۲۰ مهر جاری به میزبانی کرمان در پیست اسکیت پارک جنگلی برگزار خواهد شد تا تکلیف تیم های برتر این رقابت در پایان کار مشخص شود. .

آشورماهانی افزود: این رویداد ‌مهم ورزشی که با نام شهید سرافراز مدافع حرم، "غلامرضا لنگری زاده" همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار شد، ضمن یادآوری رشادت ها و مجاهدت های رزمندگان و شهدای گرانقدر دفاع مقدس، در ایجاد انگیزه برای ورزشکاران نوجوان و‌ جوان، توجه جدی به موضوع استعدادیابی و تبادل اطلاعات فنی و فرهنگی، اثرات عمیق و موثری دارد و مطمئناً در آینده ای نزدیک از اثرات آن بهره مند خواهیم شد.

انتهای پیام/ب

مسابقات لیگ برتر اسکیت سرعت استان کرمان

برچسب ها: اخبار ورزشی ، اسکیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار