پیامرسان «بله» گزارشی از عملکرد خود در سه ماه گذشته (تابستان ۹۷) منتشر کرد که نشان میدهد بله با روندی صعودی رکوردهایش در فصل بهار را جابجا کرده است.
به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ "بله" یکی از پیامرسانهای ایرانی است که در مدت کوتاهی که از فعالیت آن میگذرد توانسته به سطح بالایی از کیفیت و قابلیت رسیده است. پیامرسان «بله» در این مدت توانسته کاربران زیادی را جذب خود کند و به خصوص در ماههای اخیر رشد رجوع مردم به این پیامرسان سرعت بیشتری گرفته است.
پیامرسان «بله» گزارشی از عملکرد خود در سه ماه گذشته (تابستان 97) منتشر کرد که نشان میدهد این پیامرسان با روندی صعودی رکوردهایش در سال فصل بهار را جابجا کرده است.
در سه ماهه تابستان تمرکز بله بیش از همه روی ارتقای پایداری سرویسهای مالی و پیامرسانی، افزایش کاربریها و همچنین معرفی بیشتر امکانات کاربردی بله به کاربرانش بود.
در انتهای فصل تابستان رشد اعضای بله نسبت به پایان بهار ۱۹ درصد بود و در حال حاضر تعداد کاربران بله به 2/250/000 نفر رسیده است اما رشد نرخ استفاده کاربران از قابلیتهای کاربردی و اجتماعی بله، بیش از سه برابر این میزان بود. تعداد تراکنشهای مالی در بله ۷۶ درصد و حجم انتقال پول ۹۶ درصد افزایش داشت.
یکی از فعالیتهای فنی جدی فصل گذشته، تکمیل و ارائهی نسخههای جدید API و SDKهای پلتفرم بازو (بات) بود؛ به همین پشتوانه تاکنون ۳۶۰۰ بازوی جدید روی بله ساخته شده است.
همچنین تعداد کانالها رشد قابل توجهی در طول تابستان داشتند، در حال حاضر 127هزار کانال و 117هزار گروه ایجاد شده است.
در طی فصل تابستان امسال با رشد 76 درصدی نسبت به فصل بهار، 9/8 میلیون تراکنش مالی (شامل کارت به کارت، پرداخت قبض، خرید شارژ و...) انجام شده است. در این مدت تعداد تراکنش موفق کارت به کارت با رشد 95 درصدی به عدد 6میلیون رسیده است، تعداد انتقال پول با رشد 95 درصدی به عدد 2500 میلیارد تومان رسیده است در حال حاضر 70هزار تراکنش کارت به کارت روزانه، 28 میلیارد تومان انتقال پول روزانه و 50000 درخواست پولی ارسالی صورت گرفته است.
با تمرکز تیم فنی بله بر پایداری شبکه، بهصورت متوسط 99/97 درصد زمان روزانه، «بله» در دسترس و در حال ارائه سرویس بوده است.
این آمارها شاهد پویاییِ پلتفرم بله و موفقیت در حفظ کاربرانش است.
انتهای پیام/