سامسونگ در اقدامی تبلیغاتی و جالب به همه ساکنان روستای اپل (Appel) در هلند Galaxy S9 هدیه داد.

سامسونگ به اپلی‌ها Galaxy S9 هدیه داد! +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اپل همیشه در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند به عنوان رقیب اصلی سامسونگ به حساب آمده است. البته تفاوت کمپانی اپل با سامسونگ یا هر تولید کننده اسمارت‌فون دیگری در داشتن طرفداران زیاد است. مسئله داشتن طرفداران زیاد سامسونگ را هر سال ترغیب می‌کند تا تبلیغاتی را درست کند که موفق شود طرفداران اپل را به سمت گوشی‌های خود بکشد. کمپانی کره‌ای سامسونگ چندین بار با تبلیغات خود طرفداران اپل را مسخره کرده است اما این کمپانی به تازگی یک حرکت جدید و جالب را برای کمپین تبلیغاتی خود در کشور هلند در نظر گرفته است.

طی این اقدام جالب، گروهی به نمایندگی از شرکت سامسونگ به روستایی به نام اپل (Appel) در هلند رفتند. معنای لغوی این کلمه، سیب (Apple) است. این روستا در استان گلدرلند قرار دارد و فقط 312 نفر جمعیت دارد. سامسونگ به 50 نفر از آن‌ها Galaxy S9 مجانی داد. تیمی که از جانب شرکت سامسونگ به این روستا رفته بودند، از یک دختر 18 ساله به نام مانوک که طرفدار گوشی‌های اپل بود، کمک گرفتند.

این یک نوع بازاریابی نوین بود که سامسونگ آن را پیش گرفت. همنام بودن این روستا با بزرگترین کمپانی رقیب باعث شد که این بازاریابی توجه عده زیادی از کاربران فضای مجازی را به خود جلب کند. این نوع بازاریابی به سامسونگ این پیام را می‌دهد که Galaxy S9 مشتریان بیشتری نسبت به کسانی خواهد داشت که قصد خرید آیفون‌های جدید را دارند.

در ادامه می‌توانید ویدئوی اهدای Galaxy S9 توسط سامسونگ به ساکنان روستای اپل و واکنش کسانی که این هدیه را دریافت می‌کنند، مشاهده کنید.


بیشتر بخوانید: نمونه اولیه گوشی تاشوی لنوو در یک ویدئوی کوتاه دیده شد


انتهای پیام/

هدیه سامسونگ به ساکنان شهر اپل را ببینید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۰۸ مهر ۱۳۹۷
روستاهای اونا با کلاس ترن و پیشرفته تر