رئیس هیئت کبدی استان اصفهان گفت: با توجه به تنگناهای مالی این هیئت، امکان اعزام بازیکنان به لیگ برتر وجود ندارد.

رسول احمدی   در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،با اشاره به پیش روبودن مسابقات لیگ برتر باشگاهی کشور در رشته کبدی اظهار کرد: این مسابقات از 25 آبان ماه برای بانوان و 20 آبان ماه برای آقایان برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات به میزبانی سه استان در مراحل مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مسابقات لیگ برترسال گذشته 35 میلیون تومان هزینه داشته، عنوان کرد: هیئت کبدی توان پرداخت این هزینه را ندارد و احتمال دارد در سال جاری، فقط در رده بانوان، افرادی اعزام شوند.

رئیس هیئت کبدی استان اصفهان با اشاره به کسب مقام قهرمانی تیم بانوان در مسابقات لیگ برتر سال گذشته بیان داشت: این هیئت در صدد یافتن حامی مالی برای اعزام بانوان به مسابقات لیگ برتر است و در این راستا جلساتی با چند باشگاه‌ صورت گرفته است.

احمدی به عناوین کسب شده در مسابقات قهرمان کشوری اشاره کرد و گفت: پسران در رده جوانان در مسابقات قهرمان کشوری وهمچنین  نوجوانان به مقام اول دست یافتند.

وی به موفقیت بانوان در مسابقات آسیایی جاکارتا اشاره کرد و گفت: بانوان بزرگسال در این مسابقات موفق به کسب دو مدال طلا برای کشورمان شدند.

رئیس هیئت کبدی استان اصفهان با بیان اینکه نحوه استعدادیابی به صورت علمی انجام نمی‌شود، اظهار کرد: استعدادیابی در مدارس و باشگاه‌ها و زیر نظر مربیان انجام می‌گیرد.

احمدی با بیان اینکه استعدادیابی با توجه به شاخصه‌های ابلاغی به هیئت کبدی از سوی فدراسیون انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: ویژگی‌هایی چون وزن،طول قد وطول دو دست، فیزیک بدن و چابکی در این ورزش از اهمیت ویژه‌ای دارد.

 

انتهای پیام / س

وضعیت هیئت کبدی اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.