رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: امسال هیچ دانشجویی از خارج به این دانشگاه منتقل نشده است.

محسن دالبند رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی  در گفت و گو با خبرنگار خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در سال جاری هیچگونه پذیرش دانشجوی انتقالی از خارج کشور به این دانشکده انجام نشده و شایعاتی که در فضای مجازی در مورد پذیرش این دانشجویان در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مطرح شده، کاملاً خلاف واقع است.

دالبند ادامه داد: چگونه وقتی حتی یک نفر دانشجوی انتقالی از خارج کشور در این دانشکده جذب نشده، می گویند این ها آقا زاده و فرزندان مسئولین کشور هستند، در حیرتم که این دروغ شاخدار چگونه ساخته و پرداخته شده است.

رئیس دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی یادآور شد: در دانشکده دندانپزشکی هیأت رئیسه و مدیران گروه های تخصصی دندانپزشکی به طور کامل در جریان هستند که دانشجویی از خارج کشور وارد این دانشکده نشده است و این مطالب کذب از خارج دانشگاه و با اهداف و اغراض غیر دانشگاهی منتشر شده است.

وی تأکید کرد: امیدواریم دستگاه های ذیربط با نشر دهندگان این شایعات و اخبار دروغین برخورد قانونی به عمل آورند تا محیط دانشگاهی ما از آسیب این حرکات تخریبی و ناجوانمردانه مصون بماند.

انتهای پیام/

آخرین جزئیات انتقال دانشجویان دندانپزشکی به دانشگاه شهید بهشتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.