نرجس شریفی بانوی شایسته جیرفتی در مسابقات تکواندو قهرمانی کشور(پومسه) به میزبانی استان همدان به مدال طلا دست یافت.

سلمان خواجه حسنی، دبیر هیئت تکواندو استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: سیزدهمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی کشور (پومسه) در گروه زنان با حضور341 پومسه‌رو از 28 استان آذربایجان‌شرقی، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال بختیاری، خراسان‌جنوبی، خراسان‌رضوی، خراسان‌شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، همدان (دو تیم) و یزد به میزبانی هیات تکواندو استان همدان به مدت دو روز برگزار شد.
وی افزود: اين دوره از مسابقات در دو بخش انفرادی و تیمی برگزار شد که در بخش انفرادی استاندارد رده های سنی كمتر از 12 سال، 12 تا 14 سال، 15 تا 17 سال، 18 تا 30 سال، 31 تا 40 سال، 41 تا 50 سال و 51 تا 60 سال و در بخش ترکیبی و ابداعی انفرادی 4 رده‌سنی کمتر از 14 سال، 15 تا 17 سال، 18 تا 30 سال و بالای 31 سال و در بخش تیمی (3 نفره) رده‌های سنی كمتر از 14 سال، 15 تا 17 سال، 18 تا 30 سال و بالای 31 سال پیگیری شد.

خواجه حسنی تصریح کرد: در پایان این دوره از مسابقات، در بخش انفرادی، نرجس شریفی بانوی شایسته جیرفتی بر سکوی نخست ایستاد و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

 وی یادآور شد: در بخش تیمی نیز زنان پومسه‌روی اصفهان با کسب 6 مدال طلا، 2 نقره، 3 برنز و 51 امتیاز توانستند برای دومین سال متوالی عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت نمایند، تیم البرز با 3 مدال طلا، 5 نقره، 5 برنز و 41 امتیاز نایب قهرمان شد و تیم تهران با 4 مدال طلا، 2 نقره، 3برنز و37 امتیاز سکوی سومی را به تصاحب خود در آوردند.

خواجه حسنی افزود: تيم‌هاي زنجان، کرمان، خوزستان، گیلان، قم، فارس، مازندران و همدان الف به ترتيب در رده چهارم تا دهم جدول قرار گرفتند.

انتهای پیام/ب

تکواندوکار جیرفتی بر سکوی نخست رقابت های قهرمانی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار