ناو «سپر» چهارمین موشک انداز کلاس سینا محسوب می‌شود که با همکاری سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ساخته شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛چهاردهم آذر سال گذشته بود که با حضور وزیر دفاع و فرمانده نیروی دریایی ارتش، ناو موشک‌انداز «سپر» به ناوگان نیروی دریایی ارتش در منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع) ارتش واقع در دریای خزر ملحق شد.

سپر؛ ناو ایرانی که قابلیت درگیری همزمان با ۴ شناور را دارد + تصاویر

ناو موشک انداز «سپر» چهارمین ناو موشک انداز کلاس سینا محسوب می‌شود که با همکاری سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ساخته شد.

سپر؛ ناو ایرانی که قابلیت درگیری همزمان با ۴ شناور را دارد + تصاویر


بیشتر بخوانید:شناورهای تندرو سپاه با موتور جت به تنگه هرمز می‌آیند/دستیابی نیروهای مسلح به نسل جدید پیشرانه‌های نظامی+تصاویر


این ناو ۴۷ متری، دارای ۳.۹ متر ارتفاع است و حداکثر سرعت آن به ۳۵ گره دریایی می‌رسد. ناو موشک‌انداز «سپر» دارای ۶۵ سامانه است و دو توپ ۷۶ و ۴۶ میلی‌متری و همچنین ۴ پرتابگر موشک کروز بر روی آن قرار دارد.

سپر؛ ناو ایرانی که قابلیت درگیری همزمان با ۴ شناور را دارد + تصاویر
به گفته امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران ناو موشک‌انداز سپر به طور همزمان قابلیت درگیری با ۴ شناور دشمن را دارد.

منبع:میزان

انتهای پیام/

سپر؛ ناو ایرانی که قابلیت درگیری همزمان با ۴ شناور را دارد

برچسب ها: تسلیحات نظامی ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۸ ۱۰ مهر ۱۳۹۷
واقعا چقدر شیرین وخوشحال کننده.... پیشرفت کشورمون درزمینه نظامی در این اوضاع بداقتصادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۰۹ مهر ۱۳۹۷
چرا سازمان دفاع طرحی برای به سازی ظاهر ناو و انوچه ها نمی کند یعنی کاری کند که در برابر رادار کمتر اثری از خودش به جا بگذارد