فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد ازدستگيری سارق منزل و كشف اموال سرقتی ازسوی ماموران كلانتري 11 اين فرماندهي خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ "محمد رضا خدا دوست  فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد گفت: طي گشت زني ماموران كلانتري 11 در سطح حوزه و اعلام شخصي مبني بر اينكه شخصي در منزل اشان مي باشد ، موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران انتظامي قرار گرفت .

وي افزود: ماموران كلانتري 11 با هوشياري و انجام يك سري اقدامات تخصصی در يك عمليات غافلگيرانه سارق را حين سرقت منزل دستگير کردند.

اين مقام انتظامي تصريح كرد: سارق دستگير شده دربازجويي هاي پليس به بزه انتسابي اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامي شهرستان نجف آباد در پايان به شهروندان توصيه کرد: از نگهداري وجوه نقد و طلا و جواهر در منزل بپرهيزيد و همچنين از ايمن بودن منزل خود در مقابل سرقت با استفاده از درب هاي ضد سرقت قفل مناسب و حفاظ ديوار خانه اطمينان حاصل کنید و در صورت مشاهده موارد مشکوک بلافاصله با سامانه تلفن 110 تماس بگيريد.

 

انتهای پیام/م

دستگيری سارق منزل در نجف آباد 

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
قفل ضد دیلم
۲۲:۲۴ ۰۹ مهر ۱۳۹۷
اصلا مهم نیست سارقین چطوری وارد مشاعات ساختمان میشن، چون اصولا پیشگیری از ورود سارقین به مشاعات ساختمان عملیاتی نیست، پس فقط باید متمرکز بر غیر ممکن کردن ورود سارقین به داخل واحدها باشیم که ابتدا باید باور کنیم که وقتی کلید ساز میتونه تمام قفلها، حفاظها، دربها و کرکره هایی که کلید، رمز، کد یا ریموتشون گم شده را علیرغم اینکه تحت عنوان ضد سرقت معرفی شده بودند باز کنه، یعنی دزد هم میتونه، پس باید کاری کنیم که قفل درب باز نشدنی باشه که فقط قفل ضد دیلم مرد نگهبان میتونه سارقین را بیچاره کنه چون کلید ساز و دزد که هیچی، حتی سازنده اش هم نمیتونه بازش کنه.

برای پیشگیری از ورود سارقین از پنجره، بالکن، کانال کولر و ... یه نسخه واحد وجود نداره و باید از محل بازدید بشه و تا بهترین راه حل به کار برده بشه