مدیرکل گمرک استان همدان از افزایش ۳۸ در صدی صادرات ترشیجات در این استان خبر داد.

افزایش 38 درصدی صادرات ترشیبجات در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدانجمال خشوعی، مدیرکل گمرک استان همدان بیان کرد: از ابتدای سال تا کنون ۲ میلیون و ۲۷ هزار و ۸۳۳ کیلوگرم شور و ترشیجات به ارزش ۳ میلیون ۸۰۲ هزار و ۸۳۳ دلار از گمرک همدان صادرشده است.

وی خاطرنشان کرد: در ۶ ماهه نخست سال گذشته ۲ میلیون و ۷۵۱ هزار و ۳۱۱ دلار شور و ترشیجات از گمرک همدان صادر شده بود.

مدیرکل گمرک استان همدان ادامه داد:شور و ترشیجات یک درصد کل صادرات استان از منظر حجمی و ۷ درصد کل صادرات استان ازنظر ارزشی را شامل می‌شود.

خشوعی بیان کرد: صنایع تبدیلی کشاورزی استان همدان ظرفیت‌های بیشتری برای تولید و صادرات کالا‌های خود به کشور‌های دیگر به‌ویژه منطقه جنوب غربی آسیا را دارند و گمرک نیز آمادگی لازم برای ارائه خدمات به این صنعت را دارد.

وی بیان کرد:عراق و افغانستان بیشترین واردات شور و ترشیجات را از استان همدان داشتند و انتظار می‌رود که همین روند را در نیمه دوم سال نیز ادامه دهند.

مدیرکل گمرک استان همدان اظهار داشت: گمرک همدان آماده خدمات‌رسانی به فعالان اقتصادی به شکل شبانه‌روزی است و حتی در روز‌های تعطیل نیز آمادگی کامل را دارد و در حمایت از تولید در سال حمایت از کالای ایرانی از هیچ کوششی فروگذار نیست.

خشوعی خاطرنشان کرد: برای ترخیص کالا در گمرک همدان نیازی به حضور فیزیکی صاحبان کالا نیست و می‌توانند از محل کار و یا منزل به انجام امور مربوطه بپردازند.

انتهای پیام/ب

افزایش صادرات در همدان

برچسب ها: واردات ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.