برگزاری نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی در تبریز

نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی در تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ باقرزاده معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی در نشست هماهنگی برای برگزاری ششمین نمایشگاه ربع رشیدی گفت: ششمین نمایشگاه نوآوری و فن آوری با نام ربع رشیدی از دهم تا چهاردهم آبان ماه امسال در نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می‌شود.

وی افزود: نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی در چهار بخش ایده‌های فن آورانه، توسعه و تجاری سازی فن آوری، فروش محصولات دانش بنیان و نیازمندی‌های فن آورانه برگزار می‌شود.

وی گفت: برگزاری نمایشگاه ربع رشیدی فرصت مغتنمی برای بازگویی توفیقات علمی ایران و آذربایجان شرقی است و به یقین صاحبان دانش‌های نو بنیان و فن آوری‌های نو با نمایش و تبیین ابتکارات خود تحولی نوین در توسعه علمی و صنعتی بخش کشاورزی استان ایجاد می‌کنند.

باقرزاده تاکید کرد: ما باید آموزه‌های تجاری سازی و رقابت پذیری محصولات کشاورزی را با علم روز یاد بگیریم و با فناوری‌های روز محصولات را فرآوری و بسته بندی کنیم تا در صادرات محصولات و بازار رقابت مشکل نداشته باشیم که نمایشگاه‌ها محلی برای تبادل تجربیات در این خصوص است.

فرزین مقدم رییس منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی نیز در این جلسه در خصوص اهداف برگزاری نمایشگاه گفت: کمک به تجاری سازی فن آوری، بسترسازی برای تکمیل چرخه علم تا فن آوری و فن آوری تا کسب و کار، شناسایی و معرفی نوآوری‌ها و اختراعات فن آورانه، طرح‌ها و ایده‌های دانش محور، معرفی فناوری‌ها و بسترسازی برای کاربردی کردن توانمندی‌های پژوهشی و ایجاد ارتباط بین دانشگاهیان و فناوران با بخش‌های مختلف اقتصادی و اجرایی از شاخص‌ترین اهداف برگزاری نمایشگاه است. 

 

انتهای پیام/ش

نمایشگاه بین المللی تبریز میزبان برگزاری نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی

برچسب ها: کشاورزان ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.