مهدی محمدی تحلیلگر مسائل سیاسی در اینستاگرام ابراز داشت که استفاده عملیاتی از توان موشکی در تامین امنیت ایران و تروریسم‌زدایی از خاورمیانه، نبرد نیابتی را به جنگ از راه دور تبدیل می‌کند.

محمدیبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بامداد امروز نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با 6 فروند موشک بالستیک میان‌برد مقر سرکردگان جنایت تروریستی اهواز در کشور سوریه را هدف قرار داد و انتقام خون شهدای این حادثه را گرفت. همچنین ۷ فروند پهپاد رزمی نیروی هوافضای سپاه مواضع و مقر‌های تجمع و پشتیبانی تروریست‌ها را بمباران کردند.

مهدی محمدی کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود در این خصوص، ابراز داشت که استفاده عملیاتی از توان موشکی در تامین امنیت ایران و تروریسم‌زدایی از خاورمیانه، به تدریج شکل نبرد در منطقه را تغییر خواهد داد.

محمدی در اینستاگرام نوشت:

ایران توان موشکی خود را به برنامه ژئو‌پلتیکی اش پیوند زده است. (موشک در دست مقاومت) و (موشک علیه تروریسم) امروز بخشی از راهبرد منطقه ای ایران است. موشک هایی که به سمت داعش یا تکفیری ها می رود، علاوه بر سر جنگی با قدرت تخریب بالا، با خود پیامی را نیز حمل می‌کند و آن پیام خطاب به سعودی، اسراییل و فرماندهان پایگاه های امریکایی است که تنها چند کیلومتر آن سوتر ایستاده اند. استفاده عملیاتی از توان موشکی در تامین امنیت ایران و تروریسم‌زدایی از خاورمیانه، به تدریج شکل نبرد در منطقه را تغییر خواهد داد. نبرد نیابتی به جنگ از راه دور و (دست های بلند) به (دست های نامرئی) تبدیل می شود. ایران زخم خواهد خورد اما دشمنان مردم خود را دفن خواهد کرد.

محمدی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار