با همت نیرو‌های انتظامی شهرستان نیشابور بیش از سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کالای احتکار شده از چهار انبار در این شهرستان کشف و ضبط شد.

کشف بیش از سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کالای احتکار شده در نیشابورسرهنگ حسین دهقانپور فرمانده انتظامی شهرستان نیشابوردر گفتگو باخبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر احتکارضد یخ و روغن خودرو مورد نیاز مردم در یک انبار در محدوده بلوار بعثت بلافاصله اکیپی از ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان نیشابور موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

 وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان نیشابور با اشراف اطلاعاتی و تحقیقات به عمل آمده موفق به شناسایی این انبار شدند و پس از هماهنگی با مقام قضائی با همراهی کارشناسان تعزیرات و اداره صنعت و معدن به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور تصریح کرد: ماموران انتظامی  در بازرسی از این انبار انواع روغن موتور خودرو، ضد یخ و گریس جمعا به ارزش تقریبی سه میلیارد ریال کشف کردند.

سرهنگ حسین دهقانپور گفت: هم چنین ماموران پلیس امنیت عمومی در پی دریافت اخبار دیگری مبنی بر احتکار برنج و پوشک در یک منزل مسکونی بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی به محل اعزام و حدود پنج تن برنج و ۲۷۰ بسته پوشک به ارزش تقربی ۶۱۰ میلیون ریال و در بازرسی از انبار منزل دیگر تعداد ۲۳۰ حلب روغن ۱۷ کیلویی به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال کشف کردند.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع حدود سه میلیاردو ۸۶۰ میلیون کالای احتکار شده در این شهرستان کشف وچهار نفر از متخلفان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.
 
انتهای پیام//س.ح

کشف کالای احتکار شده در نیشابور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.