رمضان بشردوست، عضو مجلس افغانستان به دلیل اعتراض به قطع نشدن حقوق نمایندگانی که نامزد انتخابات هستند از نشست عمومی مجلس اخراج شد.

مشاجره در مجلس و اخراج «بشردوست» از نشست نمایندگانبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، رمضان بشردوست، عضو مجلس افغانستان به دلیل اعتراض به قطع نشدن حقوق نمایندگانی که نامزد انتخابات هستند از نشست عمومی مجلس اخراج شد.

بشردوست پس از آن از مجلس اخراج شد که عبدالستار خواصی عضو دیگر مجلس در جریان صحبت‌هایش او را متهم به عوام فریبی کرد، ولی رئیس مجلس اجازه دفاع را به بشردوست نداد و او را از مجلس اخراج کرد.

رمضان بشردوست در نشست امروز مجلس افغانستان از نحوه برگزاری نشست و نیز قطع نشدن حقوق و امتیازات نمایندگانی که مصروف رقابت‌های انتخاباتی هستند و به مجلس حاضر نمی‌شوند انتقاد کرد.

رمضان بشردوست گفت: وکلایی که نامزد انتخابات پارلمانی هستند باید معاشات و امتیازات شان از سوی هیات اداری قطع گردد؛ زیرا عادلانه نیست که آنان با امکانات دولتی در برابر نامزدانی که خانه‌های خود را می‌فروشند وارد رقابت‌های انتخاباتی شوند.

وی خطاب به رئیس مجلس گفت که باید از صلاحیت قانونی خود در این زمینه استفاده کرده و مطابق به قانون حقوق و امتیازات وکلایی که در کمپاین مصروف است را قطع کند.

وی همچنین به نحوه برگزاری نشست امروز مجلس نیز اعتراض کرد و گفت: این بزرگ ترین توهین به مردم افغانستان است که مجلس با 13 عضو نشست عمومی برگزار کند و بحث آزاد داشته باشد، در کدام اصول آمده که برنامه مجلس بحث آزاد باشد، مردم به این کارهای مجلس بدبین می‌شوند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار