مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه گفت: این شرکت تدابیر لازم را برای تامین آب شرب مورد نیاز زوار اربعین حسینی (ع) در استان از طریق استقرار تانکرهای آبرسان اندیشیده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علیرضا تخت شاهی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه از استقرار 30 دستگاه تانکر آبرسانی در مسیرهای تردد زائران اربعین حسینی (ع) در سرپل ذهاب تا مرز خسروی به منظور تأمین آب مورد نیاز زائران را یکی از این تدابیر دانست.

وی گفت: علاوه بر استقرار تانکر، تأمین آب موکب ها، تأسیسات زیربنایی در محدوده خدمات آبفای شهری، اجرای شبکه فاضلاب و نصب سرویس های بهداشتی ثابت و سیار نیز در این مسیرها نیز در دست اقدام است.

وی به حضور میدانی نیروهای شرکت آبفای استان در مرز خسروی و شهرستان قصرشیرین برای انجام زیرساخت‌ ها نیز اشاره کرد و گفت: تهیه و نصب حدود 50 دستگاه تانکر ثابت پنج هزار و 2 هزار لیتری در بوستان های محل اسکان زائران، پارکینگ ها و مسیرهای قصرشیرین - خسروی، تأمین و ذخیره مواد گندزدا برای استفاده در موارد ضروری از دیگر برنامه‌های در دست اقدام شرکت آبفای استان است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه یادآور شد: یک دستگاه آزمایشگاه سیار با تجهیزات کامل برای کنترل و پایش مستمر آب های توزیع شده نیز در مسیر در نظر گرفته شده است.

وی همچنین افزود: مکاتبات جداگانه ای با شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به منظور تهیه و نصب یک دستگاه دیزل ژنراتور برای نصب در تأسیسات ایستگاه پمپاژ سراب گرم به منظور تأمین آب پایدار و درخواست لوازم، تجهیزات و نیروی انسانی مورد نیاز در زمان برگزاری مراسم اربعین شده است.

تخت شاهی با بیان اینکه دغدغه کارکنان و مدیریت آبفا، تامین آب شرب زوار اربعین حسینی از مرز خسروی است، یاد آور شد: شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در سال گذشته با همکاری شرکت های آب و فاضلاب سایر استان ها خدمت ارزنده ای به زائران اربعین حسینی ارائه داد.

 

 

انتهای پیام/د

استقرار 30 دستگاه تانکر آبرسانی در مسیرهای تردد زائران اربعین

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.