عضو کمیسیون انرژی از عدم اقناع مردم نماینده مردم اصفهان از توضیحات وزیر نفت خبر داد.

سالک از پاسخ وزیر نفت درباره تغییرات هیئت مدیره پالایشگاه ستاره خلیج فارس قانع نشدجلال میرزایی عضو کمیسیون انرژی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نشست امروز عصر این کمیسیون، گفت: زنگنه وزیر نفت برای پاسخ به سوالات 3 نفر از نمایندگان در نشست امروز حضور یافت.

وی ادامه داد: قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه درباره وضعیت میادین مشترک نفتی و گاز با کشورهای دیگر از نظر بهره‌برداری سوالاتی را مطرح و زنگنه هم گزارش‌هایی را به نمایندگان ارائه کرد.

میرزایی بیان کرد: قرار شد جلسه دیگری برای بررسی این موضوع برگزار شود تا در صورت عدم اقناع قاضی‌پور گزارش سوال به صحن علنی ارائه شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس بیان کرد: سالک نماینده مردم اصفهان هم درباره تغییرات هیئت مدیره پالایشگاه ستاره خلیج فارس توسط مدیرعامل پالایش و پخش سوالاتی را مطرح کرد و معتقد بود این تغییرات فرآیند قانونی را طی نکرده است.

وی افزود: سالک از توضیحات وزیر نفت در این مورد قانع نشد، لذا گزارش سوال آن به صحن علنی ارائه می‌شود.

میرزایی اظهار کرد: خادمی نماینده مردم ایذه هم در ارتباط با سیاست‌های گازی وزارت نفت به ویژه در حوزه استخراج، تولید و توزیع سوالاتی را مطرح کرد و بیشتر بر روی صادرات گاز و بازارهای صادراتی مسائلی را تشریح نمود که وزیر هم در پاسخ به وی مسائلی را تشریح کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار