معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای همدان گفت: از ابتدای اجرای طرح تعادل بخشی تا کنون 264 حلقه چاه غیر مجاز مسدود شده است.

انسداد 264 حلقه چاه غیر مجاز در ملایربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، داوود شاهسوند، معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای همدان از ابتدای اجرای طرح تعادل بخشی به انسداد  ۲۶۴ حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان ملایر اشاره کرد و افزود: به میزان بیش از ۱۴ میلیون مترمکعب در مصرف آب زیرزمینی صرفه جویی شده است.

وی عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون نیز ۳۵حلقه چاه غیر مجاز در شهرستان ملایر مسدود شده است که به میزان بیش از یک میلیون مترمکعب صرفه جویی درمنابع آب زیرزمینی در بر داشته است.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای همدان عنوان کرد: تعداد ۴۹۴ دستگاه کنتور هوشمند آب و برق بر روی چاه های مجاز شهرستان نصب شده است و امیدواریم با استقبال کشاورزان بتوانیم تعداد بیشتری را نصب و راه اندازی کنیم.

شاهسوند افزود: میزان آب قابل برنامه ریزی برای دشت ملایر ۱۶۱ میلیون متر مکعب است که اکنون میزان برداشت در این دشت به ۲۴۰ میلیون مترمکعب رسیده است.

انتهای پیام/ب

نصب 494 دستگاه کنتورهوشمند در ملایر

برچسب ها: کشاورزی ، آب و فاضلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.