معاون فرهنگی حوزه هنری خراسان شمالی گفت: استان یکی از 5 میزبان شرکت‌کنندگان در کارگاه‌های شعر و داستان شانزدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره شد.

خراسان شمالی یکی از 5 میزبان جشنواره جوان سورهبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  بجنورد؛ حسین حصاری معاون فرهنگی حوزه هنری خراسان شمالی  با بیان اینکه استان یکی از 5 میزبان شرکت‌کنندگان در کارگاه‌های شعر و داستان شانزدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره شد ،گفت: با پایان مهلت ثبت ‌نام استان‌های کشور برای برگزاری کارگاه ‌های تخصصی شعر و داستان ، خراسان شمالی در کنار استان های قم ، البرز ، کهگیلویه و بویر احمد و گلستان میزبان علاقه ‌مندان به حوزه شعر و داستان خواهد شد.

وی افزود: ثبت‌ نام برای حضور در جلسات آموزشی و تخصصی با مراجعه به واحد آفرینش‌های ادبی در حوزه‌های هنری مراکز استان‌های میزبان انجام می شود.

حصاری با توجه به رویکرد شانزدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره در کشف و شناسایی استعدادهای جوانان در حوزه ادبیات ، شرط سنی شرکت در کارگاه‌ها و بخش مسابقه جشنواره به حداکثر 25 سال کاهش یافت.

 گفتنی است : شانزدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره 27 و 28 آبان‌ به همت مؤسسه فرهنگی ، هنری سپهر سوره هنر برگزار می‌شود.

انتهای پیام /ب

خراسان شمالی میزبان جشنواره جوان سوره

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.