بالون بچه ترامپ در اعتراض به سفر معاون رئیس‌جمهور آمریکا به شهر «اسپوکن» در ایالت واشنگتن، در این شهر به پرواز درآمد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، بالون «بچه ترامپ» روز گذشته (سه شنبه) در اعتراض به سفر «مایک پنس»، معاون دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به شهر «اسپوکن» در ایالت واشنگتن، در آسمان این شهر به پرواز در آمد.

مایک پنس روز گذشته برای سخنرانی در یکی از کمپین های انتخاباتی «کیتی مک موریس راجرز»، نماینده حوزه انتخابیه پنجم واشنگتن از حزب جمهوری خواه به اسپوکن سفر کرد. پیش از سفر مایک پنس، گروهی از تظاهرکنندگان با بالون غول پیکر «بچه ترامپ» به خیابانها آمدند تا اعتراض خود را به سفر او نشان دهند.

بالون غول پیکر و نارنجی رنگ بچه ترامپ که ترامپ را به صورت خشمگین و در حالی که تلفن همراه در دست دارد نشان می دهد، نخستین بار در سفر رئیس جمهور آمریکا به لندن مورد استفاده قرار گرفت. فعالان انگلیسی مبلغ 44 هزار دلار برای ساخت این بالون پول جمع آوری کردند. بالون بچه ترامپ به مدت 2 ساعت بر فراز ساختمان پارلمان انگلیس به پرواز درآمد.

از زمان سفر ترامپ به انگلیس، بالون بچه ترامپ در دیگر نقاط جهان هم طرفدار پیدا کرده است. یک فعال اهل نیوجرسی پیشتر مبلغ 20 هزار دلار برای ساخت این بالون و به پرواز درآوردن آن نزدیک زمین گلف ترامپ در بدمینستر، پول جمع آوری کرده بود. فعالان استرالیایی هم قرار است در اعتراض به سفر آتی ترامپ به این کشور برای ملاقات با نخست وزیر استرالیا از بالون غول پیکر «بچه ترامپ» استفاده کنند.

در تظاهرات ماه سپتامبر هم صدها نفر از مردم آمریکا در سالگرد توفان ماریا بالون «بچه ترامپ» را در اعتراض به سیاست های او مقابل عمارت اعیانی ترامپ در فلوریدا به پرواز درآوردند.


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار