به مناسبت هفته گردشگری از فعالان گردشگری استان در همایشی با حضور جمعی از مسوولان استانی تقدیر شد.

در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس، فائقه اتابک معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان گفت: به مناسب هفته گردشگری در همایشی از فعالان بخش گردشگری در استان با اهدای لوح تقدیر شد.

وی افزود: در این همایش از پوستر نخستین دوره رسمی و تخصصی راهنمایان گردشگری دریایی در بندرعباس و انیمیشن و نرم افزار ویژه گردشگری استان رونمایی شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان افزود: این دوره تخصصی راهنمایان گردشگری دریایی در بندرعباس با همکاری موسسه مشق آفرینش و با همکاری این اداره کل و اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان برگزار می‌شود.

فائقه اتابک گفت:امروز همچنین دو طرح گردشگری شامل یک دفتر مسافرتی و مجتمع تفریحی با مشارکت بخش خصوصی در بندرعباس افتتاح شد.

بهروز اکرمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در این همایش بااشاره به اهمیت بحث گردشگری در توسعه اقتصاد کشور گفت: بخش خصوصی و دولتی در زمینه گردشگری باید همکاری بیشتری داشته باشند.

وی افزود: در زمینه گردشگری مباحث نظری و تئوری خوبی در کشور ارائه شده است و هم اکنون زمان اجرا و عمل به این مباحث است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت:جذب گردشگر خارجی و فرهنگ سازی برای توسعه گردشگری در استان یکی از مهم‌ترین راه‌های توسعه بخش گردشگری و اشتغال زایی دراین زمینه است.

انتهای پیام/ر


افتتاح دو طرح گردشگری در بندرعباس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.