معاون امور استان‌های حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی گفت: کشاورزان و دامداران در خط مقدم تولید و اقتصاد مقاومتی هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی در آیین تکریم و معارفه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در اداره کل جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری در شهرکرد، با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن علیه ملت ایران، اظهار داشت: کشاورزان و دامداران در خط مقدم تولید برای تحقق اقتصاد مقاومتی قرار دارند.

وی افزود: دشمن به دنبال ایجاد جنگ روانی است تا بتواند به خیال خود، ابهت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را بشکند.

معاون امور استان‌های حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی با اشاره به حرکت جهادی این وزارتخانه در زمینه تولید و خودکفایی اضافه کرد: با شکیبایی و تلاش مضاعف تولید کنندگان، گردنه پر پیچ و خم مشکل اقتصادی کشور را پشت سر خواهیم گذاشت.

ابراهیمی ادامه داد: رسالت دفتر نمایندگی ولی فقیه در ادارات جهاد کشاورزی استان‎ها، کمک به تأمین امنیت و سلامت غذایی کشور است.

وی همچنین از اعزام بیش از ۱۵۰ نماینده ذبح اسلامی در کشتارگاه‌های دام در کشور‌های مختلف به منظور نظارت بر تولید گوشت حلال و فرآورده‌های دامی برای ورود به بازار ایران خبر داد و گفت: نظارت بر ذبح شرعی، حلال بودن و سلامت غذایی از وظایف وزارت جهادکشاورزی محسوب می‌شود.

گفتنی است: در این آیین حجت الاسلام حبیب الله زمانی به عنوان مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در اداره کل جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری معرفی و از زحمات حجت الاسلام ابراهیم دهقان مسئول سابق تقدیر شد.

انتهای پیام/ف

تکریم و معارفه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهادکشاورزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار