مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت : ۱۲ هزار دانش آموز نیازمند تحت حمایت هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسین خدرویسی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت : در سطح استان کرمانشاه یک هزار پایگاه کمک های مردمی را جمع آوری می کنند.

وی با بیان اینکه ۲۰۰ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هستند افزود: بخشی از این افراد را ایتام، محسنین، افراد مبتلا به بیماری خاص تشکیل می دهند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه بیان کرد: هزار زن سرپرست خانوار فاقد شغل نیز تحت حمایت کمیته امداد استان هستند و همچنین ۱۲ هزار دانش آموز هم تحت حمایت هستند که تا قبل از زلزله آبان ماه ۱۱ هزار دانش آموز بودند.

وی با بیان اینکه ۳۰۰ میلیارد ریال کمک هزینه معیشت به مددجویان علاوه بر هزینه های درمانی آنان پرداخت می شود، خاطر نشان ساخت : هزینه های امداد در حالی است که از محل صدقات، نذورات و زکات تنها ۵۰۰ میلیون تومان جمع آوری می شود.

مجید یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : ۳۷ میلیارد ریال اعتبار از سوی استاندار کرمانشاه برای برای تهیه بسته های آموزشی دانش آموزان مناطق زلزله زده پرداخت شده است.

وی افزود : از سوی کمیته امداد نیز ۱۰ میلیارد ریال برای کمک به ایتام تحت حمایت پرداخت شده است.

یزدان پناه با بیان اینکه دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور هستند و باید به وسیله اولیا خود همراهی شوند، بیان کرد:ر این میان جای پدران در جلسات انجمن اولیا و مربیان خالی است .

 

 

انتهای پیام/د

هزینه های امداد از محل صدقات، نذورات و زکات جمع آوری می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.