در ادامه دیدار‌های لیگ قهرمانان اروپا تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن و شالکه موفق به شکست حریفان خود شدند.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در ادامه رقابت‌های هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۰ و ۲۵ دقیقه دو دیدار همزمان در گروه‌های Cو D برگزار شد که تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن و شالکه موفق شدند حریفان خود را شکستند.

در چارچوب گروه سوم این رقابتها تیم پاری سن ژرمن میزبان تیم ستاره سرخ بلگراد بود که در نهایت با نتیجه پرگل ۶ بر یک حریف خود را در هم کوبید.

ستاره این مسابقه نیمار بود که توانست در دقایق ۲۰، ۲۲ و ۸۱ ،سه گل به ثمر برساند و هت تریک کند. سه گل دیگر پاریسی‌ها را کاوانی در دقیقه ۳۷ دی ماریا دقیقه ۴۲ و امباپه در دقیقه ۷۰ به ثمر رساندند.

شاگردان امری که در دیدار هفته اول خود با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب لیورپول شده بودند با این نتیجه ۳ امتیازی شدند. ستاره سرخ نیز با همان یک امتیازی که از دیدار با ناپولی گرفت در جدول باقی ماند.

در دیگر دیدار این گروه از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه تیم ناپولی به مصاف لیورپول رفته است.


بیشتر بخوانید:

ترکیب پاریسن ژرمن برای دیدار مقابل ستاره سرخ بلگراد

شکست غیرمنتظره رئال در شب آتش بازی رم/توقف خانگی منچستریونایتد و بایرن مونیخ

پیروزی بانوی پیر مقابل پسران جوان با هت تریک دیبالا/کامبک سخت منچسترسیتی در آلمان


در دیدار همزمان تیم لوکوموتیو مسکو از گروه چهارم از تیم شالکه پذیرایی کرد که در نهایت با یک گل مغلوب این تیم شد. تک گل مهمان را مک کنی در دقیقه ۸۸ به ثمر رساند.

لوکوموتیو که سرگروه این گروه به شمار می رفت با متحمل شدن دومین شکست متوالی بدون امتیاز در قعر جدول گروه باقی ماند. شالکه نیز با این پیروزی چهار امتیازی شد و موقتا به صدر جدول گروه رفت.

در دیگر دیدار این گروه تیم‌های گالاتاسرای و پرتغال ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه به مصاف هم رفتند.

انتهای پیام/

پیروزی پاری‌سن‌ژرمن و شالکه در لیگ قهرمانان اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار