مدیر نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه آمادگی دانشگاه را برای تجهیز دو مرکز مهم و نو بنیاد اعلام کرد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شیرزادیان مدیر نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از اعلام آمادگی دانشگاه برای تجهیز بیمارستان نوبنیاد سوانح و سوختگی گلستان و بیمارستان پاوه خبر داد .

وی گفت : با پیگیری های به عمل آمده از سال گذشته تاکنون ، نزدیک به هشتاد درصد تجهیزات این دو بیمارستان که غالبا" تجهیزات مدرن و روز دنیا می باشند به ارزش ریالی تقریبی ۲۱۰ میلیارد ریال مربوط به بیمارستان سوختگی گلستان و ۱۵۰ میلیارد ریال مربوط به بیمارستان قدس پاوه تامین شده و پس از اتمام کارهای عمرانی، نسبت به نصب و بهره برداری از آنها اقدام خواهد شد.

شیرزادیان افزود :  بیمارستان سوانح و سوختگی گلستان با ظرفیت ۵۰ تخت ؛ شامل ۳ تخت اتاق عمل، ۱۲ تخت BICU ( تخت ویژه سوختگی )، ۲۱ تخت بستری ( عادی سوختگی) و ۸ تخت اورژانس به عنوان مرکز تخصصی و فوق تخصصی سوختگی غرب کشور ارائه دهنده خدمات سوختگی و ترمیمی و بیمارستان قدس پاوه نیز با ساختار و تجهیزات جدید که جزو مطالبات مردم شریف پاوه می باشد درآینده نزدیک مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی افزود :  پس از رایزنی های به عمل آمده با وزارت بهداشت ، موافقت تامین تجهیزات بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان ثلاث باباجانی اخذ گردیده و تجهیزات مورد نیاز این بیمارستان نیز در آینده نزدیک دریافت خواهد شد .

 

 

انتهای پیام/د

اخذ موافقت تامین تجهیزات بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان ثلاث باباجانی

 

برچسب ها: اخبارپزشکی ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.