رزمایش ۲۰ هزار نفری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله ۲ در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برگزار شد.

رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله(ص) در بوشهر برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  صبح امروز همزمان با سراسر کشور  رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله (ص) ۲ با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، مسوولان استان بوشهر، ائمه جمعه، فرمانداران، مدیران استانی و شهرستانی، شورای تامین، خانواده‌های شهدا و مردم ولایت مدار استان بوشهر برگزار شد.

فرمانده سپاه امام صادق بوشهر (ع) استان بوشهر در این رزمایش با بیان این که شهیدان مسیر تاریخ ایران را رقم می‌زنند گفت:اقتدار بوشهر در این است که علاوه بر پایتخت اقتصادی، نیروگاه اتمی و داشتن مناطق نفت خیز همواره با استکبار و استعمار جنگیده و اقتدار آفرین بوده است. یکی از نمونه‌های این استکبار ستیزی ، دستگیری تفنگداران آمریکای در تاریخ ۲۲ دی ماه ۹۴ بود که اقتدار سیاسی و نظامی آمریکا را به خاک ذلت نشاند.

سردار علی رزمجو گفت: مرحله نخست رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمدرسول‌الله (ص) در مراکز شهرستان‌های ۱۰ گانه استان با حضور بسیجیان در قالب ۳۲۱ گروه جهادی برگزار شد و در مرحله اول بسیجیان در تخصص‌های گوناگون به ارائه ماموریت‌های آموزشی، بصیرتی و دفاعی، برای خدمات رسانی به مناطق محروم به نقاط مختلف استان بوشهر پرداختند.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر هم گفت:این رزمایش برگرفته از قیام کربلای حسینی و تجلی قدرت مقاومت و اقتدار دفاعی ایران است.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: بوشهر پایتخت مقاومت ضد استعماری است و با وجود این که ۴ بار مورد حمله انگلیس قرار گرفته هر بار علما حکم به دفاع دادند و مردم در برابر استعمار ایستادند. هم اینک نیز مردم ولایت مدار بسیجیان نیرو‌های مسلح در خدمت مقام معظم رهبری هستند و با تمام وجود از حریم ایرانی اسلامی و ولایت دفاع می‌کنند.

وی تصریح کرد:تاریخ گواه این است که استان بوشهر همیشه در خط مقدم دفاع در برابر تهاجم بیگانگان بوده است.

انتهای پیام/م

رزمایش ۲۰ هزار نفری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله ۲

برچسب ها: سپاه ، صدای مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.