هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل در 6 حوزه انتخابی برگزار شد.

محبوب حیدری، مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: بر اساس قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان کشور همزمان با سراسر کشور هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل در سطح استان اردبیل نیر آغاز شد.

وی تصریح: بیش از 10 هزار و 300 نفر عضو نظام مهندسی هستند و از این تعداد 33 نفر نامزد هیات مدیره با یکدیگر رقابت می کنند که 13 نفر به عنوان اعضا هیات مدیره انتخاب خواهند شد.

وی افزود: این انتخابات در 6 حوزه که دو حوزه در شهرستان اردبیل و حوزه های دیگر در شهرستان های مشگین شهر، پارس آباد، گرمی و خلخال برگزار می شود.

حیدری افزود: اداره راه و شهرسازی به عنوان ناظر انتخابات تمام سعی خود را انجام می دهد تا این انتخابات در محیطی سالم برگزار شود و با تمهیدات در نظر گرفته شده برای برگزاری انتخابات، انتخابات این دوره تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد و امید است بعد از پایان زمان برگزاری انتخابات در تمام حوزه های رای گیری، در اولین ساعات روز بعد از برگزاری انتخابات بتوانیم نتایج انتخابات را به اطلاع اعضا سازمان برسانیم.

انتهای پیام/ح

بیش از 10 هزار نفر در اردبیل عضو نظام مهندسی هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.