مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه آزمون سختی را در سال گذشته پشت‌سر گذاشت، که سربلند و پیروز از آن بیرون آمد.

سرخ پوشان سربلند از آزمون  روزهای سخت زلزلهبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به زلزله 7.3 ریشتری 21 آبان‌ماه سال گذشته، گفت: این جمعیت آزمون سختی را طی سال گذشته پشت‌سر گذاشت.
 

سید محمد‌امین عزیزی با یادآوری وقایع زلزله 7.3 ریشتری 21 آبان‌ماه سال گذشته، اظهار داشت: کرمانشاه پر از ندای یاری‌طلبی حادثه‌دیدگان این زمین لرزه مهیب شد، با توجه به عمق فاجعه، همه پای کار آمده بودند، همه ایران کرمانشاه شده بود.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به سیل کمک‌های مردمی ساماندهی آن را در گرو مدیری مدبر و داوطلبانی کارآزموده و خستگی‌ناپذیر دانست و گفت: سرخ و سفیدپوشان جمعیت هلال احمر کرمانشاه از دقایق اولیه حادثه پای کار آمدند، آواربرداری، نجات مصدومان، امدادرسانی، اسکان اضطراری، حمایت‌های روانی، تغذیه و ساماندهی کمک‌های مردمی فقط بخش کوچکی از خدمات شبانه روزی آنان بود.

وی در توصیف خدمات‌رسانی جمعیت هلال احمر به آسیب‌دیدگان زلزله، بیان کرد: انگار از گردش ماه و خورشید بیخبر بودند، شب و روز برای آن‌ها فرقی نداشت فقط قرار بود همه هرچه زودتر به آرامش برسد.

عزیزی افزود: روزها گذشت؛ اتفاقات تازه‌تری افتاد، جیره‌بندی غذا، اسکان موقت  شناسنامه امدادی و ...گویی قرار نبود کار هلال احمر تمام شود.

وی ادامه داد: کم‌کم مردم و مسؤولان کشوری که مهمان استان بودند از کنار ما رفتند، کمک‌های مردمی باید ساماندهی می‌شد، بماند که چه چیزها در فضای مجازی منتشر کردند که بند وحدت ما پاره شود، اما محکم‌تر در کنار هم ماندیم.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه ادامه داد: حالا بعد از نزدیک به یک سال به خود می‌بالیم، جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه آزمون سختی را در سال گذشته پشت‌سر گذاشت، که سربلند و پیروز از آن بیرون آمد و این سربلندی به پاس زحمات شبانه‌روزی امدادگران و تمامی کارکنان بود.

عزیزی با اشاره به آمادگی ابن مجموعه برای برگزاری مراسم باشکوه اربعین حسینی (ع) در آبان ماه امسال، گفت: رضایت مردم از این مجموعه به پرسنل غرور و انگیزه می‌دهد.

انتهای  پیام/ز

برگزاری مراسم باشکوه اربعین حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.